Gå til innhold

Egenmelding...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånne kvaler om jeg skal be om sykemelding eller ikke. Har en jobb der jeg jobber 48 timer pr uke, og har til nå jobbet fullt. Men nå er jeg ganske utslitt!! Er ikke mulig å tilrettelegge på jobb med f.eks kortere dager etc. Enten er man der eller så er man der ikke liksom. I morgen har jeg langdag, og har i grunn bestemt meg for å bruke egenmelding. Så får jeg så dårlig samvittighet for å være hjemme når jeg egentlig er "frisk"! Setter jo andre i knipa... Og hva tror kollegaene når jeg var tilsynelatende fin form i dag, og så er borte i morgen? Blir deprimert av å ha så mye mindre krefter enn før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen takker deg for at du sliter deg ut og ender i en total utmattelse eller depresjon. Ta vare på deg selv!!! Jeg er 50% sm, og har et langt bedre liv! Jeg gjør en mye bedre jobb de timene jeg er på jobb, og har overskudd til litt mer enn bare å sove når jeg kommer hjem.

Dette lå langt inne for meg også, samvittigheten overfor jobben har plaget meg veldig. Nå har jeg slått meg til ro med at legen har bestemt hva som er best for meg.

Skrevet

enig!

ka du er vekke for er din egen sak. Og alle veit at selv om en er frisk en dag, så kan en være syk en anna...

Min sjef sa at eg kom te å få bruk for egenmeldingane mine no når eg var gravid..

Ingen takker deg for å slite deg ut...

Synst du skal høre på kroppen din, og ta deg en fridag når du trenger det...

Skrevet

For å hjelpe andre må man passe på seg selv, syns jeg :)

Ikke tenk på de andre, tenk på deg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...