Gå til innhold

Når legger 5-6 åringer seg i ukedagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabogutten er vel i den alderen. Begynner på skolen til høsten og har bursdag litt sent på året.

Tok inn klærne som hang ute for 5 min siden og han var ute enda. Alene. I shorts og t-shirt! Og vi har 13 grader og sola gikk for en stund siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på om vi har fri og kan sove lenge. Men normalt så er det kveld klokken 8. I helgene kan vi tøye det litt om de holder på med noe og koser seg. Snuppa mi blir 5 neste mnd. Dersom jeg skal på jobb klokken halv 9, burde hun helst sove til 8, men desverre så ligger hun ofte lenge våken i senga si.

Skrevet

Vår 5-åring legger seg 8. Det samme gjør storebroren på 7 1/2 år og...

Men de sovner ikke med en gang da. Ligger og leser og slapper av, hører på lydbok...

Så 5-åringen sovner som regel mellom halv 9 og 9, mens storebror sovner en halvtime etter det.

Så jeg hadde nok aldri hatt ungene mine ute så seint en ukedag...men kan jo være de har ferie da???

Skrevet

I så fall har de ferie hele året for dette er helt vanlig. Og enda senere også. Når de har fri er han fint oppe til over kl.22. Ute. Regner med det er kvelds og stelling når de kommer inn i tillegg.

Forstår ikke at han ikke blir utslitt av å snu døgnet når han er så liten.

Skrevet

Jenta på 4.5 legger seg senest hall 8. hun står opp kl seks også. Klokka blir av og til 8 også, merker hun trenger mindre søvn nå om sommeren.

Gutten som går i første klasse legger seg kl 20-20.30- Trenger lange tid på og sovne. Hørte han enda oppe akkurat nå. Godt det snart er ferie.

Skrevet

Mine hadde ikke fått lov til og godt ute nå så sent på kvelden. Det hørtes kaldt ut også!! Skal han tidlig opp i morgen da? Jeg reagerte mest på at han hadde så lite klær og var alene.

Skrevet

min 6 åring og 7 åring, legger seg kl 20 i ukedagene...

Skrevet

Jeg vet ikke om han skulle opp igjen, han går jo egentlig på 5 års gruppa men hvor ofte han faktisk er der er noe annet. Rart med tanke på at han ikke har noen som helst å leke med hjemme uten om storesøster som går i bhg 3 dager i uka.

X-en sa at han hadde vært ute til kl. 21.30 alene på mandag også..

Skrevet

Min 6 åring, han blir snart 7 da legger seg senest kl 8 på hverdager

Skrevet

Også var han ute idag i 9 - 9.30 tiden allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...