Gå til innhold

tom fostersekk uke 9......

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på innvendig ul idag, hadde bare lyst å se om det var 1 eller 2 der siden jeg hadde brukt pergotime denne prøveperioden. men der kunne han ikke finne noe foster, kun en tom fostersekk. er mildtsagt i sjokk. Har ikke hatt noen blødninger eller vondt. jeg ble sendt å ta blodprøve for å måle hcg idag og om to dager, ellers så vet jeg lite... dette er helt jævlig...Jeg føler meg jo helt gravid.. Har sett det er noen som har sett tom fostersekk, og så har det vært noe der alikevel. hvordan går det an ? kan den gjemme seg der inne ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, så trist å høre! Det må være forferdelig vondt, når man er så forberedt på å se liv der inne. Har du hatt graviditetssymptomer frem til nå?

Jeg skal selv til første UL i morgen og gruer meg. Vet det kan slå begge veier, men en håper jo og håper...

og jeg håper for deg at det kan være mulighet for at de ser noe annet senere, men jeg har ingen erfaring med det.

Lykke til uansett.

Skrevet

ja helt vanlige symptomer. det er jo så urettferdig. kroppen skulle jo støttet dette ut. Men syns det er rart han ikke så noe der. han sa det mest sannsynlig hadde stoppet å utvikle seg tidlig, men rart han ikke så det da, et mindre embryo. Men jeg hadde faktisk ikke hørt om dette tidliger. Men stortsett er det vel bra :) men er litt sjokk når man kommer for å se om det kansje er to, så er det ingen, nesten litt komisk.... lykke til til deg :)

Skrevet

Ja-dette var pussig og veldig trist synes jeg...mente og at hvis du er hele 9u så skulle kroppen støtt det ut for lenge siden...

Har lest om dette-tror ikke det er veldig vanlig for å si det slik...

Dette må du finne ut av snarest,og jeg ønsker all lykke til-klem

Skrevet

har time hos fastlegen idag. må få han å henvise meg til sykehuset så jeg kan få tatt utskrapning på det som er der. Men det som er så rart at vi ikke så noe på ultralyden, kunne i det minste ha sett et lite foster som hadde vært dø siden uke 6, men ingenting der. Så håper jo litt at den lille hadde gjemt seg der.

Jeg hadde fortalt til sønnen min på 13 at han skulle bli storebror i forrige uke, så han ble kjempe lei seg nu, men han håper også at den lille bare kansje hadde gjemt seg der, og mente jeg burde vært syk nå om den hadde dødd.. uff hvor urettferdig livet er :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...