februar baby! Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hei jenter. Endelig er jeg i 1.trimester!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 hurra! så fantastisk. gratulerer masse!!! nå seiler vi igjennom 1.trimester og koser oss skikkelig=) klem
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Gratulerer så masse! Jeg henger på Har termin 21. februar:)
februar baby! Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2009 Hei! Tror jeg har termin ca 16 februar, men får vite mer hos legen imorgen. Blir nervøs når jeg har dager med mindre symptomer, men så kommer trøttheten etter jobb og de ømme puppene, spesielt om morgenen. Fikk tips av homeopaten min å drikke druejuice, spise løk, hvitløk og grønne grønnsaker+vitamin e. Det er blodfortynnende og godt for babyen + at det minsker sjansenefor å miste. Deilig å være sunn uansett! Merker at jeg er mer opptatt av helsen min. Hva med dere jenter?
Cupcake! Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Gratulerer med spiren :-) Og takk for gode tips! Satser på et sundt svangerskap. (Selv om jeg akkurat har gomla i meg masse iskrem...men har vondt i halsen *kremt*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå