Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hei hei jenter! Da har jeg funnet mannen i mitt liv... Han har gått å snakket så mye i det siste om å gifte oss, men jeg har bare sagt slutt å mas.. For det han ikke vet er at jeg har tenkt til å fri til han den 26.Juni Da har vi vært sammens i fem å.. Men trenger litt tips til å "gå frem" noe romantisk.. Trudde jeg var romantisk,men alt jeg tenker på blir for dumt tenker jeg. Så håper noen her inne kan hjelpe meg
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Finn en fin plass i skogen et sted. Allier deg med en venninne. Få henne til å dekke et piknikpledd med jordbær, sjokolade, oster og kjeks i en flettet kurv. Champagne eller annen musserende vin/cider i flotte glass er et must. Og røde roser her og der blant mat og drikke:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Spør han rett etter en orgasme, han sier garantert JA! :-D
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Haha,ja rett etter en orgasme hørtes bra ut ;p
svirrehodet Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 hvorfor må en gjøre så syykt mye ut av det da? hva med å tenne masse stearinlys til han kommer hjem, sammen med en god middag du har laget (eller viss det hadde vært meg ;bestilt inn) og en god flaske vin. Fortell hva du føler, hva som gjør han til den du vil gifte deg med osv og skaff en barnevakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå