Gå til innhold

Bruden holde tale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lurer på om jeg skal holde en tale til Hønki når vi gifter oss.. (Vi skal ikke ha sanghefter, så kan ikke skrive sang til han). Vet ikke hvor vanlig det er at bruden holder tale...

Hva synes dere om det? Blir det for dumt? Koselig? Søtt? Tragisk? Hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle bryllup jeg har vært i utenom ett, så har ruden holdt en liten tale til sin mann, så jeg er i hvertfall vandt mde at bruden selv sier noen ord også :-)

Skrevet

Det er ganske vanlig det da=) Regner med han holder tale til deg? Gøy å få noen ord tilbake da!

Skrevet

Hmm, okei. Har ikke vært i så mange bryllup, så jeg aner ikke hva som er vanlig og ikke.. ;)

Skrevet

Jeg lurte på om jeg skulle si noen år i vårt bryllup i hvertfall. Synes det er en fin ting å gjøre. Hos oss ligger vel spenningsmomentet i hvorvidt han holder tale til meg.

Skrevet

Hmm... Har han ikke tenkt det?

Skrevet

Ehhm, når bruden holder tale, MÅ hun takke svigerforeldre for at de har tatt så godt imot henne da? Det kan ikke jeg akkurat...

Og hvem andre bruker man å nevne i talen?

Skrevet

Takk svigerforeldrene for at de har oppdratt en så fantastisk mann som har egne meninger og tar sine egne valg :-) Da skryter du på en måte litt av de, samtidig som du gir de et lite "stikk" hvis du er blitt dårlig mottatt.

Skrevet

Ahh, den var genial! =D Tusen takk!

Skrevet

Vi hadde heller ingen sanghefte, så jeg skrev tale...men glemte hele talen på den store dagen...lå igjen på hotellrommet:o/ var ikke noen som forventet en tale av meg da, så det var ok...mannen fikk lese den på sengen dagen etter;o) Syns det er kjempeflott når bruden holder tale, jeg! Har vært i 2 bryllup hvor bruden har holdt tale, og ingen som syns det var rart i allefall;o)

Skrevet

Bare hyggelig :-) Syns også den er smart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...