Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Er ikke så ofte jeg får vaginal orgasme... (får det som oftes ved stimulering av klitoris) men de gangene jeg får det fosser tårene.... Det er så godt å få den orgasmen + at jeg blir veldig sliten.. Noen som vet hvorfor tårene bare presser på ??? Har det noe med orgasmen å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Jeg vet ikke hvorfor de kommer, men jeg har det på samme måte
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Er helt normalt når man har vært voldtatt eller når man blir voldtatt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 jeg tviler på at det er voldtekt det er snakk om. det er faktisk veldig normalt for kvinner å felle en liten tåre eller to under sex, og under orgasme.. er vel kanskje fordi at følelsene for den du har sex med er så sterke og at følelsene bare må ut. da i tårer, gledestårer vel og merke.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Har aldri hatt det selv , altså vaginal orgasme. men jeg kan skjønne hvorfor det skjer. Det er jo tross allt som et stort følelseutbrudd. Og selv gråter jeg hver gang jeg har sterke følelser. Både posetive og negative da renner tårene så jeg vil tro det kan være vanlig at det skjer i et slik tilfelle også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå