Gå til innhold

ung mor- syndrom?! Fytti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere begynner å bli skikkelig ekle her nå! Hvorfor rakker så mange av dere ned på ungemødre? Fordi vi valgte å gå en annen vei enn deg?

Syns vi skal tenke litt tilbake på historien vår... I urtiden levde man, hvis man var heldig til en ble 35(JA, yngre også)- når tror dere de fikk barn da?

Er det vanskelig å innse at yngre mødre gjør det like bra som dere?

Vi er jo alle mødre!!

Vær med andre som du vil andre skal være med deg!

Hilsen oppgitt (ung) mor til 2!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt rett, men jeg er lei av debatten. Det er gode mødre som er både unge og eldre. Det er dårlige mødre som er både unge og eldre. Hvis du er ressurssterk så er du det enten du er ung eller gammel. Er du ressurssvak er du det enten du er ung eller eldre. Sånn er det med den saken.

Skrevet

Det var jo nettopp fordi at folk døde så tidlig at de fikk barn tidlig også. I dag lever vi til vi er 100, da trenger vi ikke å få barn når vi er 14.

Ellers er jeg enig med deg i at ungemødre ikke trenger å rakkes ned på. Det finnes gode og dårlige mødre i alle aldre!

Skrevet

Mener du da at i urtiden var mødrene dårlige fordi de fikk barn tidlig?

Jeg forstår at du ikke mener det- men se poenget mitt og vennligst ikke vreng på hva jeg har skrevet.

HI

Skrevet

Hvis det er meg du snakker til, så er det heller du som vrenger mine ord. Jeg var jo enig med deg. Jeg bare påpekte at det var en grunn til at folk i gamle dager fikk barn tidlig. Jeg sa ingenting om at de var gode eller dårlige mødre.Det aner jeg virkelig ingenting om.

Det jeg mener er at i dag er det ikke NØDVENDIG å få barn tidlig, men jeg har ingenting i mot at noen velger å gjøre det. Men et sted går grensen syns jeg da. Jeg syns faktisk at man skal vene med å få barn i hvertfall til man har blitt ferdig med videregående. Barn bør ikke få barn.

Skrevet

enig i det turbomaria, barn bør ikke få barn. Men jeg syns ikke 19-20 åringer nødvendigvis er barn da. Min lillebror derimot, han er 90 modell, og hadde han fått barn nå, da hadde jeg virkelig fått HETTA!! Mens andre i hans kull er modne og reflekterte, og kunne nok godt ha hatt et barn uten at det skulle være et problem.

Jeg er ung mor selv, 22 år når barnet ble født. Men han var meget planlagt og tilrettelagt. Vi er 2 om ham, og vi var sammen i 4 år før vi bestemte oss får å bli gravide. Vi jobber godt med forholdet hele tiden, bruker tid på hverandre og vår lille familie. Ordener opp i alle problemer så godt som mulig. Og vi er lykkelige. Jeg er sjelegald for at jeg ble mor når jeg ville. Vi fikk en vakker sønn som er helt herlig! :)

Skrevet

Ikke alle unge mødre burde ha barn! Noen ble gravide fikk barn og deretter skjokk.. og de klarer ikke å ta vare på barna og gi dem den kjæreligheten de trenger.

MEN dette gjeller ikke alle! ikke dra alle under en kam!

Skrevet

Ikke alle kvinner burde få barn. Det har ingenting med alder å gjøre!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...