Gå til innhold

kristiansand jenter.....noen av de her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det begynner å komme litt barn i vennekretsen. kommer i alle fall en del i familen, vi er 3 søskenbarn som får barn i løpet av et halvt år :)

Ikke dårlig at du skal ha 3 man da :) Hvor gammel er du?

Dette blir min første baby. Har prøvd ei god stund nå da så den er i allefall etterlengtet :) Når er det du har termin?

17 feb er første termin etter mens. Jeg er 32, de to barna mine er 10 og 7 når neste mann kommer så det blir en etterpåmann for oss. Vi gleder oss masse til dette. Jeg gikk ut i fra at du var 29, iflg nikket ditt. Vi bor i Vågsbygd. Hvor lenge er en stund da? Flere år?

Stemmer at jeg er 29 :) Ganske store unger det ja. Da kan du jo virkelig kose deg med babyen :)

Hadde et svangerskap på utsiden av livmoren for nesten 2år siden å så har vi vel prøvd siden, så ikke mange år, men lenge nok. Ble gravid i første pause månde med pergo så det gikk jo veldig fort når vi fikk bittelitt hjelp da :) Så nå gleder vi oss kjempe masse :)

Annonse

Jeg er fra Nodeland, kvalifiserer vel det ;)

Jeg er 30 år og gravid med nr 2. Har en gutt på 4,5 år fra før av.

Vi har brukt 2 år på å bli gravide denne gangen. Tok ut spiralen i mai 2007, og det gikk ikke før nå i månedskiftet mai/juni. Gleder oss velgid til å si til gutten vår at han skal bli storebror, men vil vente en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...