Gå til innhold

kristiansand jenter.....noen av de her


mumilotta

Anbefalte innlegg

Jeg er alene i jente gjengen min som er gravid her, kanskje det er noen andre fra Kristiansand her.....????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok... kjekt og vite.. Har du mange i din krets som skal ha baby da? jeg kjenner ingen rundt eller før oss. Dette er min 3 baby.. Gleder meg og få barn såpass "voksen" denne gang..

 

har du barn fra før j29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å komme litt barn i vennekretsen. kommer i alle fall en del i familen, vi er 3 søskenbarn som får barn i løpet av et halvt år :)

Ikke dårlig at du skal ha 3 man da :) Hvor gammel er du?

Dette blir min første baby. Har prøvd ei god stund nå da så den er i allefall etterlengtet :) Når er det du har termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 feb er første termin etter mens. Jeg er 32, de to barna mine er 10 og 7 når neste mann kommer så det blir en etterpåmann for oss. Vi gleder oss masse til dette. Jeg gikk ut i fra at du var 29, iflg nikket ditt. Vi bor i Vågsbygd. Hvor lenge er en stund da? Flere år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at jeg er 29 :) Ganske store unger det ja. Da kan du jo virkelig kose deg med babyen :)

Hadde et svangerskap på utsiden av livmoren for nesten 2år siden å så har vi vel prøvd siden, så ikke mange år, men lenge nok. Ble gravid i første pause månde med pergo så det gikk jo veldig fort når vi fikk bittelitt hjelp da :) Så nå gleder vi oss kjempe masse :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra Nodeland, kvalifiserer vel det ;)

Jeg er 30 år og gravid med nr 2. Har en gutt på 4,5 år fra før av.

Vi har brukt 2 år på å bli gravide denne gangen. Tok ut spiralen i mai 2007, og det gikk ikke før nå i månedskiftet mai/juni. Gleder oss velgid til å si til gutten vår at han skal bli storebror, men vil vente en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...