Vimsetrollet Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Skjønner hva folk mener med dette, men her går jeg altså rundt og er kvalm, trøtt, sur, og føler ikke jeg gjør annet enn å kjefte på 2-åringen min, for så å få dårlig samvittighet. Det er jo ikke sønnen min sin skyld at jeg er så jævelig hormonell. Jo da, jeg er meget lykkelig for tiden!! (det siste var ironi)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Huff jeg skjønner så godt hva du mener, og særlig det med dårlig samvittighet for toåringen! Men samtidig så må jeg jo si at jeg er vanvittig lykkelig Tenk at vi skal få et barn til! Bli foreldre en gang til! Alt er jo egentlig verdt det
Vimsetrollet Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2009 Joda, det er sant det altså. Jeg har nok bare hatt en dårlig dag. Jeg synes denne første tiden i svangerskapet er så slitsom... Gleder meg til jeg kan kjenne sparking og sånt... Da kan jeg virkelig begynne å glede meg over den lille!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Ja, dålige dager er det mange av for tiden syns jeg... :-/ sliter som deg masse med kvalme og trøtthet, for ikke å snakke om irritasjon!!! Og jeg gleder meg enormt til jeg en gang skal bli i bedre form og jeg kan kjenne de første sparkene <3 Hopper over til neste trimester om en drøy uke, og det skal bli godt Hva med deg? Langt på vei?
Vimsetrollet Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er 10 uker på vei, så håper trøttheten og kvalmen gir seg snart ja. Det skal bli kjempedeilig å komme seg over i 2. trimester - det er jo det beste trimesteret. Bare 2 uker til, så er jeg der også. Wooopi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå