Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Jeg kan telle på en hånd hvor mange venner jeg omgåes ( og da er det 2-3 av de igjen jeg også ser sjelden...)og har mistet mange etter skole og etter at jeg ble etablert. Selvom jeg er verdens lykkeligste mamma, så føles det allikevel litt tomt.. Vond følelse...
Gjest Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Har også veldig få virkelig gode venner (2 stykk), og også veldig mange bekjente/"løse" venner (15-20 stykk). Vet ikke helt hva jeg skal kalle dem. Slike man kan besøke av og til og skravle med, men ikke føler noen spesielle forpliktelser ovenfor slik som med en god venn. Føler meg veldig tilfreds med dette :-) Er ikke av den typen som ville orket å ha mage nære venner, trives bedre med mange bekjente og få virkelige venner.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg også trives med få gode venner, og de 2 gode vennene jeg har kan jeg støtte meg fullt og helt på! Men det er vel noe med den følelsen at jeg har ikke så mange andre å ringe til heller, for å treffes eller bare for å skravle litt. Det har blitt sånn med årene, og det er den følelsen jeg ikke synes er noe god..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 HI over... Det er faktisk meg som alle mine "gamle" venner har støttet seg på før, jeg har liksom alltid vært den snille og gode, den som alltid har hjulpet andre. Og her sitter jeg og skriver at jeg er den ensomme... Flere som føler slik som meg? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå