Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hvilket nr 2 sete har dere? Har forstått på mange at disse har ganske liten plass til bakovervendt sete... Hva har dere valgt da? Stasjonsvogn, om det spiller en rolle....
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 jo har 3 serie sedan riktignok. dårlig plass nei ikke dårligere en hvilken som helst toyota feks. har et besafe sete fungerer veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Vi har bmw x3. Er ganske trangt i denne til barnesete ja. Har også en toyota avensis og den er helt super i baksetet:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 ok, hvilket sete har du endt opp med da?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Det første seter het Cosi Baby tror jeg. Det hadde Isofix -feste og da ble det litt bedre. Det vi bruker nå tror jeg heter Cosi det også men er fom 15 kilo. Det er forovervendt. Husker ikke helt navna, beklager. Vi bruker helst Toyotan når vi skal på tur hele gjengen. Der er det best plass.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har! =) en stv.. Jeg har et sånt besafe sete, som kan stå både forover og bakover.. Husker ikke det eksakte navnet.. Har det forover nå, ble bedre plass da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå