Kristineee Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hei! jeg hadde uttak i dag. Det var ubehagelig, men synes ikke det var særlig vondt. Værre etterpå da jeg ble utrolig kvalm og kastet opp på veien hjem. Mannen min er livredd for å få flere enn ett barn og vil kun sette tilbake ett egg. Vet ikke helt hva jeg vil. Vil ha et barn, men hvor stor risiko løper jeg for å ikke få noen ved kun å sette inn ett egg? Skal snakke med de i morgen da de ringer for å si om det i hele tatt er noe å sette inn. Fikk ut 8 egg, hadde 14 follikler. Håper på god kvalitet.
Pia76.. Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Heisann:))))) Håpe på toppers resultat te dæ imårrå. Veit det er utroli spennende å gå å vent på der telefonen ja. Du må skrive så fort du veit nå Ellers va det trasi å hør att du vart så dåli ætter uttaket ja. Håpe du føle dæ ber no??
Gjest lille fiol Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Hei og gratulerer med sà mange fine egg! Jeg ble ogsà dàrlig og kasta opp pà mine uttak og det var ingen god fòelse, men det er helt vanlig sier de. Mannen min var ogsà skeptisk til à sette inn to egg men etter à ha fàtt vite hvor vanskelig det er à bli gravid, og da searlig med pròveròr, sà var han med pà à sette inn to. Snakk med de pà sykehuset og forklar godt til mannen din sjansene for à faktisk bli gravid. Og det er tross alt du som gàr gjennom alt det du gàr gjennom ved pròveròr, sà til syvende og sist sà er det vel kanskje du (vi damer) som burde fà siste ord i dette gamet! Lykke til
b77h Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 hei hos oss er det litt omvendt - tror mannen min gjerne ville satt inn alle fire eggene vi fikk befruktet denne gangen, hehe...men det ble satt inn to egg. Og som Hausken sa " vi vil jo at det skal bli barn av det, ikke sant?". Jeg tror jeg har hørt at det er ca 10% sjanse for å få tvillinger om man setter inn to egg. Men vet ikke om det stemmer... tror de setter inn flere egg på de private klinikkene enn på sykehusene. Vi har fått satt inn to egg begge ganger - og blitt gravid begge gangene. Første gangen mistet jeg i uke 6, og nå har det gått bra så langt og vi skal på UL i morgen (HJELP...) da kan vi se om det er ett, to eller tre hjerter som slår, hehe... Jeg satser på ett, men tror nok mannen min håper på to ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå