Gå til innhold

Burde jeg kjøpe gave til xen? Han blir 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

neste uke.

Min far sa nei. Men jeg føler litt at jeg kanskje burde kjøpt en (liten) ting i alle fall fra barna. Han skjønner jo at det er jeg som har kjøpt den.

Det hadde jo vært noe annet om vi hadde flyttet ut og hadde kontakt kun ved henting og levering av barn, men vi bor jo tross alt i samme hus enda.

Og vi har tross alt vært sammen i godt og vel 7 1/2 år.

Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde iværtfall kjøpt en liten gave fra barna.

Skrevet

Om du har ny kjæreset så ville jeg nok ha hørt med vedkommende først..

Men som andre sier her, kanskje uansett kjøpt en fra barna...

Skrevet

Det er bare 3 uker siden bruddet, så ingen har ny. Eller jeg har i alle fall ikke, føler han er litt rundt seg, selv om han nekter.

Skrevet

Kommer helt an på situasjonen, om dere er venner og det ikke er et vondt brudd med andre i bildet eller lignende (vondt brudd er det jo uansett, ikke misforstå meg) så hadde jeg nok kjøpt noe fra barna. Jeg kjøper ikke noe til x´n i dag, verken fra min datter eller meg selv, det får hans nye stå for og når hun blir så gammel at hun selv vil fikse det så skal jeg hjelpe henne.

Skrevet

Bruddet var stramt og kvasst når det ble gjort, så ble det litt bedre og jeg sa at jeg ikke lukker døren, men nå føler jeg at vi glir fra hverandre. Selv om vi er venner.

Masse pga at vi har forandret på kontoer i banken idag, når tinglysningen er klar står jeg ikke lenger som ansvarlig for lånet, gårdsdriften går over til han og jeg fikk 1. utbetaling av det som han kjøper meg ut med idag.

Og ikke minst som jeg skrev i det innlegget tidligere hvor jeg fikk meg en skikkelig på trynet! Det ligger der hele tiden og gjør at jeg ikke kommer nærmere om jeg vil, jeg glir heller i fra..

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt noen dyr gave. Men hadde kanskje kjøpt noe fra barna. Og det har ingenting med om han har en nye eller ikke. Så viser jo du han at du ikke legger noe vondt i noe. Men at du vil ha ett godt forhold. Kjøper en liten ting som er fra barna, som barna kan gi.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en ting som barna kan gi.

I årene fremover hadde jeg latt hans familie ta seg av å kjøpe gave fra barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...