lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 *juble* Hadde aldri trodd at det sulle skje, med den utrolige historien jeg har med utallige aborter. Får min siste tidlige ul på torsdagogså Åhh, nå er det lykke fra ende til annen
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Så gøy å se at det har klaffet skikkelig for deg nå lioevr!! Mener å huske deg fra maange år tilbake. Fra 2006? kan det stemme? Jeg har vært her nå noen ganger siden da. Har ikke det nicket jeg brukte da. Hopper inn her nå siden nr 6 er i rugekassen. Testet positivt i dag morges på 10 dpo....hmmm synes det var veldig tidlig. 5 dager før ikm. Lykke - lykke til videre lioevr!! Kos deg i 2 trim, tiden går fooort.
prins 07, prins 10 Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Så gøy:) Jeg også er over i 2 tri imorgen, termin samme dag vi!
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Gratulerer så masse Godt det ordnet seg bra for deg denne gang. Jeg følger etter om to uker
laluna85 Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Jaa:D jeg også!! Er så glad!! tror i hvertfal det er i morgen, da er jeg 12+0..har termin 1 januar er det dere har også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå