moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Jeg liker det godt og pleier å få det med meg hver gang. Nytter lite å ringe for å slå av en prat da he he =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Ja csi må jeg ha med meg. Det er veldig kjekt. Jeg vil heller ikke ha noen tlf da nei..
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg pleier ofte å ha noe godt da, unner meg det, men har unnt meg rett ut av klærne i det siste så må ta meg i nakken!!! =(
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 hehe så godt sagt!: Unt meg ut av klærne hihi.. Det gjorde jeg sist jeg var gravid. Og sliter veldig enda. Har ikke mange klærne å gå med. Så jeg er i gang med slanke prosjekt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2009 Men, eh eh jeg er ikke gravid!!!!!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 nei hehe vet jo det at du ikke er gravid. Er ikke jeg heller nå, og er jo 8 mnd og vel så det siden jeg fødte. Men har ikke gått ned ett eneste kg igjen etter siden jeg kom hjem fra sykehuset.. Unner meg stadig noe.. Men nå er jeg i gang.. Må gjøre noe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå