Gå til innhold

Andre her som ser csi om tirsdagen? =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det godt og pleier å få det med meg hver gang. Nytter lite å ringe for å slå av en prat da he he =)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja csi må jeg ha med meg. Det er veldig kjekt. Jeg vil heller ikke ha noen tlf da nei..

Skrevet

Jeg pleier ofte å ha noe godt da, unner meg det, men har unnt meg rett ut av klærne i det siste så må ta meg i nakken!!! =(

 

 

Skrevet

hehe så godt sagt!: Unt meg ut av klærne hihi.. Det gjorde jeg sist jeg var gravid. Og sliter veldig enda. Har ikke mange klærne å gå med. Så jeg er i gang med slanke prosjekt.

Skrevet

Men, eh eh jeg er ikke gravid!!!!!!

 

 

Skrevet

nei hehe vet jo det at du ikke er gravid. Er ikke jeg heller nå, og er jo 8 mnd og vel så det siden jeg fødte. Men har ikke gått ned ett eneste kg igjen etter siden jeg kom hjem fra sykehuset.. Unner meg stadig noe.. Men nå er jeg i gang.. Må gjøre noe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...