Gå til innhold

Hjelp, fant en kul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i lengre tid nå, 2-3 måneder, hatt vondt bak knærne. Mest vondt i det venstre, men også bittelitt i høyre... Det gjør veldig vondt når jeg skal ned på huk, eller reise meg. Og også når jeg skal reise meg etter å ha sittet lenge (og sitter mye siden jeg jobber foran en pc). Men i perioder verker det hele tiden... Smerten er ikke rett bak kneet, men litt opp mot låret, på utsiden. Har tenkt at det kanskje er senebetennelse i den senen ovenfor knehasen, den harde 'strengen' man kjenner... Men i dag kjente jeg en kul/ klump der....(på venstre benet)...orket ikke å kjenne så mye, syntes det var så ekkelt... Fikk panikk, og har vært kald i flere timer nå... Blir redd det er en ondartet svulst eller noe....

Noen som har vært borti lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel være en bakercyste? Ufarlig, dog ubehagelig. Google det c",)

Skrevet

Det kan høres ut som en seneknute... Har hørt at de er vonde. Nå sier de jo at man ikke skal lese så mye på nettet om sykdommer og lignende, men du kan jo søke opp "seneknuter" og se hva som ligger der av info:)

Hvordan arter kulen seg? Dvs, er den der konstant eller kun når du belaster musklene? Jeg fikk en kul på leggen i fjor høst, kjente den kun når jeg satt meg på huk. Jeg fikk helt panikk, så jeg kjenner godt den følelsen. For min del var det at en liten del av bindevevet rundt leggmuskelen har gitt etter sånn at muskelen "tyter ut" når jeg bøyer foten, og det kjennes ut som en kul.

Ta deg en tur til legen, for din egen del, så slipper du å gå rundt og lure. Det er nok ikke noe alvorlig:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...