Sivalur Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Punkt 5, planlagt ferieavvikling eller arbeid i stønadsperioden. Jeg har fyllt inn når jeg skal ha ferie (for å drøye permisjonen litt) men trenger vel ikke fylle ut når jeg skal arbeide? Skal ikke arbeide noe før jeg begynner i 100% igjen. Trenger jeg virkelig å fylle ut når far skal ha fedrekvoten, når han skal ha mer enn de 10 ukene og jeg har spesifisert i tilleggsopplysninger når han skal ha permisjon? Må jeg også spesifisere i punkt 5.6 nøyaktig hvilke 10 uker som er fedrekvote?? Jeg skal være i full jobb den tiden han skal være i permisjon, med unntak av kanskje et par uker sommerferie. Og tilslutt - de trenger bekreftelse på inntekt. Det holder vel med det skjemaet som arbeidsgiver sender inn, eller sender dere med kopi av lønnslipp også? Tusen takk for hjelpen, dette burde jo ikke være så vanskelig, kanskje ammetåka har tatt meg allerede... *sukk*
Sivalur Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2009 Sorry, ammetåka HAR tatt meg... det jeg lurer på står jo i infoen på de første sidene jo... :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå