Gå til innhold

Har nå lagt begge barna,

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden det ble veldig sent igår, og litt tidlig idag.

Lillebror roper mamma, og gråter. Han er skikkelig trøtt, og når jeg går inn, sitter han i senga, med katten, sauen og kosen og vil "da" og peker ut døra. Regner med at han ikke vil sove, men vil opp igjen. Uten at jeg er helt sikker på at det bare er så enkelt.

Hjelper ikke så masse når det sitter ei i andre etasjen som også roper mamma fordi hun ikke er fornøyd med situasjonen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, skal ikke være lett..

Håper de snart sovner for din del..lykke til og ha en fin kveld

Skrevet

Ha ha jeg sovna før lillebror i alle fall =/

La meg ned på sofaen mens han gryntet og sutret litt, og så duppet jeg av. Våknet av at han gråt litt høyere og gikk inn igjen.

Han sovnet (*bank i bordet*) vel for en liten halvtime siden så han var seig idag..

Takk for det og ha en fin kveld du og!

Synes det er kjempestas at vi har et mannfolk her inne blandt alle damene =)

Skrevet

hehe, takk for det...

Nå regner jeg med at dere alle sammen sover og nå tenker jeg på å ta kvelden jeg også.

Håper barna sover heiel natta rundt nå da...

Trodde forresten alle jenter fulgte med på Frustrerte Fruer i dag jeg...

Skrevet

Lillebror sover ikke godt for tiden. Spiser ikke godt heller så vet ikke hva det er.....

Ingen frustrerte fruer her nei, tror ikke jeg har sett 1/2 time med den serien tilsammen.

Skrevet

Min gutt er 7 år og han spiser forts ikke mye.

Må nesten alltid "tvinge" han til å spise.... han sier gjerne at han er mett etter ett eller to bit, men sier da at han må spise mer...

Vi begynte for et år siden ca med å "premiere" han om han spiste opp.

Det er ofte psykisk det ligger hos barn og du kan jo kanskje premiere lillebror med noe om han sover ei halv natt til å begynne med og så kanskje etterhvert en heil natt, evt ang spisingen, hvis han spiser opp maten så får han premie

Gutten min får ei stjerne som han klistrer på et ark, og når han har fyllt opp ei rad( f.eks at han har spist opp maten sin 5 ganger, får han ei stjerne for hver gang og når han da når 5 stjerner får han en gevinst...)

han kan da velge hva han vil gjøre,, gå på kino, svømmehall, bowle, kjøpe en bil...u name it...

Godt at høre at ikke alle ser på Frustrerte Fruer forresten, hehe. trodde det va en hellig tid for dere damer.....hehe.

Skrevet

Er det ikke litt tidlig å begynne med premier? Han er 22 mnd.

-Jeg- tror grunnen er relatert til astmaen. At han har ubehag eller noe som gjør at han ikke vil spise. Han vil også helst drikke saft eller melk, alltid. Men vannet går nå ned etter en stund det også =)

Nå har han også fått en del aktive utslett i forbindelse med sin atopiske eksem og klør både på dagtid og om nettene. Stakkar lille gutten min!!

Tirsdagen har vært vekklovet til csi i minst 5-6 år så tror det skal mer til for å lokke meg vekk fra tvnorge og litt overivrige åstedsgranskere enn bare noen flotte damer med megaintriger he he =)

Skrevet

Hehe, ja om barnet bare er 22 mnd så er det nok litt bortkastet med premier da ja.

Men det har uansett funket på gutten min så for fremtiden kan det kanskje være en idè om det forts er et problem.

Ikke no moro når barna ikke er friske, og uten at jeg vet i det hele tatt, så er vel dette noe som kan gå over tror jeg. Håper hvertfall det for din skyld, hvis ikke så klarer dere dere utmerket fordi om, det er jeg sikker på!

Du virker veldig oppegående og ikke minst veldig glad i barna dine så jeg vil tro de er i de aller beste hender uansett!

Må innrømme at CSI er å foretrekke fremfor FF ja, heilt enig.

Men det er visst veldig p(upp)ulært det programmet da.

Ikke rart damer ofte er så kompliserte om de lærer fra disse fruene....hehe.

Skrevet

Barnelegen sa at jeg måtte slutte å gi han saft og mat utenom måltidene. Jeg synes det er veldig vanskelig. Synes det er godt når barna kan kose seg litt også jeg. Og når jeg skal kose meg med csi setter jeg meg ikke ned med et glass vann.. =)

Gir dem gjerne potetkaker, noen skruer ol. av og til, og rosiner og da får de kanskje litt saft eller frokost juice.

Vi håper det går over, og jeg prøver så godt jeg kan og klare det. Har fått så utrolig lite støtte og hjelp fra x-en som ukespendler så nå vil jeg heller bare være alene og vite det og ikke håpe på støtte fra en som ikke skjønner seg på "sånne dame-detaljer"

Skrevet

ser problemet, det er jo ikke lett når de spør om å få noe...men det tyder jo bare på at de er sultne, uten at de selv forstår det...

Men det er selvsagt ikke lett og jeg kan bare håpe for deres del at det bedrer seg. Huskl at gutten min forts spiser lite pr dags dato, og han er ikke veldig stor dessverre...

men han har det utrolig bra og koser seg når han er hos meg....

KJipt at ikke pappaen stiller så mye opp da, jeg prøver hvertfall og gjøre det så godt jeg kan og jeg føler på meg at han storkoser seg når han er hos meg...

Ser du forresten på programmet "Californication..på tv2.

Det er sykt morro...

Skrevet

Når han er hos deg? Bor du ikke sammen med moren? Synes jeg hadde fått med meg at du skrøtte over samboeren din her tidligere. Er jeg langt på jordet nå eller? =)

Lillebror har vel aldri vært noen lettvekter han. Kom til verden med 4602g. Han er stor idag også, han har en del å gå på, og lider ingenting. Men det er så kjipt når det går sånn opp og ned. Han kan gå torsdag-mandag morgen uten nesten å spise noenting. Peller i maten og spiser 2 skruer til lørdagsgodis ol.

Det er kjipt at han ikke stiller opp, så nå vil jeg prøve selv. Bf skal ha dem annen hver helg, og 1 uke nå i ferien.

Jeg ser ikke "californication", hva er det?

Skrevet

guttungen er hos meg annehver helg og en gang i uka.

Du er ikke såååå langt på jordet nei, er ikke sammen med barnemora lenger nei. Men har ei ny ei nå, som jeg er gift med ja....

Californication er et program som går på tv2, han X files duden som spiller i det. går på onsdagskvelder... PRogrammet er helmx, han bare lever rock n roll livet og gir stort sett faen i alt og alle.

Skrevet

Du er gift ja huff ha ha neida =)

Jeg håper jeg er alene lenge nå når jeg flytter. Trenger tid med meg selv og barna. Kommer ut av et forhold på nesten 8 år og lurer på hvordan man sjekker he he =)

Ja husker x-files, litt halvskummelt for meg hi hi =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...