Gå til innhold

Når legger dere deres 1-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver her jeg for det er så stille på 0-1år.

Når legger dere poden på 1 år? Junior her har stort sett vært i seng ca.kl. 20, men etter han begynte i barnehagen har vi måttet fremskyve leggingen. Nå er han kjempegrinete og trøtt mellom 18-19. Har til tider problemer med å holde han våken til kl.19. Har ikke hatt lyst til å legge han for tidlig heller, for da er jeg redd morgenen vil starte desto tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel lagt henne 1830 i ca 6 mnd. Hun er nå 14 mnd.

Skrevet

kl 8

Skrevet

har lagt henne kl 1830 siden hun var 8 uker. hun har og begynt å barnehagen nå og hun er trøtt egentlig 1730, men er da for tidlig å legge henne, så vi tøyer det ut til vanlig legge tid, et sted mellom 1800 og 1830. hun er snart 13 mnd.

Skrevet

Når er dere hjemme fra jobb om dagen da? Jobber dere hver dag?

Skrevet

Jeg er delvis permittert, så jeg henter junior i barnehagen ca.kl.15.15, jobber man-ons-fre, men jeg har han allikevel i barnehagen noen timer de dagene jeg ikke jobber også. Men når våkner deres poder som legger seg ca.18.30?

Skrevet

her jobber vi begge 100% , så hun blir hentet i barnehagen rundt 1610. hun våkner i ukeedagene 0630 og i helgene, hold dere fast, 0930..hehe..hadde jeg aldri trudd, hun skjønner at det er helg..hehe..neida..men blir like overraska hver helg nå..hehe..

Skrevet

Det er mange som må begynne å legge mini myye tidligere når de begynner i barnehagen. Det er nok ikke sikkert han vil våkne før selv om du legger han før. Jeg ville prøvd det ut med enda tidligere leggetid.

Min på 13 mnd pleier å sovne 19.30, men hun går ikke i barnehagen. Som nyfødt la hun seg for natten ca 23, senere 22, så 21 osv. Vi har justert leggetiden etter når hun er trøtt og det er naturlig å legge henne, så hun "bestemmer" i grunn leggetiden sin selv.

Skrevet

Jeg er hjemme fra jobb alt i fra 1620 til 19.00. Mannen min er senest hjemme 16.20 de dagene jeg jobber senere. Og så har jeg fri 3 ukedager hver 14 dag.

Skrevet

Og når hun legges/er trøtt til 18.30 så våkner hun 6/7.00 om morgenen. Vi leverer jo noen dager 07.15, heldigvis bare 1/4 av dagene som er så tidlige.

Skrevet

Han har blitt lagt 20.00 siden han var pitteliten baby, selv det synes jeg nesten er litt tidlig. Vi er ikke hjemme fra jobb før halv fem, da er det middag, oppvask, rydding av hus, støvsuging, prøve å få tid til å være ute litt med Adrian, kvelds, lek, laang bade/legge seanse, kos og så senga. Synes nesten ikke jeg får sett han i det hele tatt. Men legger meg selv ca 21 så for at jeg skal få litt alenetid så må han i seng da, selv om han kan lure seg til å være våken til halv ni i helgene.

Han våkner forøvrig kl 05.20-05.59 aldri over 06.00 uansett hvor sent/tidlig vi legger han.

Skrevet

Her var det mye sene tider. 19.30 er i det seneste laget det og

Skrevet

Hun er to nå, men blir lag klokka 7 (og ble også lagt klokka 7 når hun var ett)

Skrevet

Blir lagt mellom 19.00-20.00 og våkner mellom 07.00 og 07.30

Skrevet

Hun er 14 mnd og legger seg 19. våkner da 6-halv sju. Til deg som legger barnet 20 og barnet våkner før 6;det kan jo hende han el hun sover lengre om det blir lagt før, søvn avler jo søvn. Eller om hun legges før så får hun ihvertfall mer søvn om hun våkner til samme tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...