Sabii2 Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Jeg pleier å gi gutten min morsmelkerstatning, babygrøt, barnemat på glass og litt middagsmat når vi har fiskekaker o.l men lurer på om det er noe annet jeg kan prøve på.. forslag? hva gir du barnet ditt? han har jo ikke jeksler enda, så er redd for å gi noe som kan sette seg fast..
Ikkelektuell Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Ikke vet jeg, men gi ham for guds skyld ikke balltre.
augustmom Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 min sønn på snart 10 mnd får: -brød med makrell, leverpostei, kaviar, syltetøy å alt annet som er godt, lettvint å smøre å på som han liker. men ikke med krydder eller for mye salt og sukker osv. -han får fiskepinner i biter med potet å grønnsaker, ikke most, men i små biter som han spiser sjøl med fingrene. fiskegrateng å anna fiskemat i biter, pølsebiter. vær ikke redd at d setter seg fast, han har gode brekningsreflekser ennå. å d er ikke verre enn at du får d løs=) med andre ord så får min sønn d meste vi har i hus å alt går ned. men pass på krydder, sukker å salt mengden.
AccidentalMum Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Han får alt vi spiser og morsmelk innimellom. Har aldri likt mat på glass, men det tyder vel bare på god smak i matveien:) vi salter ikke maten noe, men bruker krydder i passe mengder. Og det er et sukkerfritt hus (utrolig mange ferdige og halvfabrikerte produkter inneholder sukker, pass på). Spesielt glad i rå brokkoli- buketter.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Tørre bleier er en fin ting å gi barn som er under året.
Miss Misantrop Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 En psykoanalyse hver gang han ymter frempå at han vil se Drømmehagen. Hvordan skal verden se ut om 30 år når han vil se på sånn møl?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 om jeg kan forlenge tankerekken din med 56 år, så kan jeg fortelle at gamlinger som ser drømmehagen blir temlig fjerne. her drar bestefar på jobbreise og før middagen møtes besterfar og en kollega av han på hotellrommet sånn at de kan se på drømmehagen sammen og snakke om barnebarna... og her snakker vi seriøse forettningsfolk i dress...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå