Gå til innhold

halsbrann


nr 2 i oktober?

Anbefalte innlegg

flere som har fått halsbrann allerede i uke 23???

 

plages storligen andre dagen, kan ikke bøye meg.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, har merket det ja. Er like langt på vei som deg. Merker det spesielt hvis jeg drikker kaffi eller spiser noe med tomat (makrell i tomat eller tomatsuppe f.eks).. Eller hvis jeg stresser mye og når jeg bøyer meg fremover.. Drikk kefirmelk, spis mandler eller peppermynte-drops! :) Vil helst unngå å ta tabletter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Man kan ta noe som heter Gaviscon som man får kjøpt på apoteket, det er spesielt fra gravide. Eneste som funket for min del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tok en slik ved forrige svangerskap, men d ble med den for noe så STYGT har jeg aldri smakt før.'

 

får holde meg unna makrell i tomat da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spise nøtter(husker ikke navnet på dem, men dem som bl.a. brukes for å lage marsipan)?

Det skal hjelpe.

Jeg var ikke så veldig plaget med det i forrige svangerskapet, men synes det hjalp da det begynte å bli stappet i magen mot slutten av terminen. Jeg er heller ikke plaget med halsbrann denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he he ja smaker ikke noe særlig, man kan få det i drikkeform og da, bare å helle nedpå en slurk. Lettere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har halsbrann ja. Varierer fra dag til dag. Jeg drikker nyco og tar novaluzid tyggetabletter.

 

peppermyntedrops ville jeg holdt meg unna. Peppermynte fremkaller halsbrann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...