Gå til innhold

Penger fra Nav og giftemål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal være forlover i min beste venninnes bryllup om 2 uker, men får jo ikke sykepengene mine fra Nav. Har brukt opp sparekontoen min på regninger og mat, men nå er den tom. Har ringt 2. ganger i uken siden slutten av april for å purre på de. Har vært sykemeldt siden 1. april :( I dag snakket jeg med ei skikkelig grinete kjerring som sa de hadde mistet papirene mine fra arb. giver så derfor måtte det sendes på nytt. De sa jeg nok ikke kunne regne med å få noe før ferien... Herregud, har tårer i øynene her, hva skal jeg gjøre??? Hun sa jeg fikk låne penger i banken, men det gjør jeg f... meg ikke altså. Da må jo jeg betale renter at det når jeg betaler det inn igjen. Ellers handler mamma og de litt mat og sånn til meg, men jeg er jo voksen og vant til å ha min egen økonomi. F*** Nav altså :(

Hva hadde dere andre gjort i sånn situasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mast på nav og tatt opp lån og betalt det når jeg fikk pengene fra nav

Skrevet

Jeg er ikke hundre prosent sikker på dette, men mener man kan ha krav på sosial stønad når man venter på penger fra nav. Er i hvertfall noe du burde undersøke, er jo ikke mulig å gå så lenge uten inntekt!

Hvis du får det, så blir bare det løpet du har fått utbetalt trekt fra beløpet du skal ha mener jeg.

Men når det gjelder NAV, MÅ du mase, helst hver dag nesten, og minst hver uke! Jeg gikk i 7 mnd og venta på rehabiliteringspenger, som engentlig hadde en behandlingstid på 2 mnd.. Men de siste 2 mnd ringte jeg ofte og hørte hvordan det lå an, og da gikk det fortere..

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...