You can call me Dårris Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Har vært på tidlig ul, og fikk se et bankende lite hjerte. Er 7+3 iflg mens termin i dag. Det var litt vanskelig å måle, men legen trodde kanskje jeg ikke var fullt så lang på vei som vi trodde. Gleder meg masse til neste gang:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Hei igjen, så gøy, Akkurat det samme sa legen til meg. men sikker på at jeg er 7+3 jeg. Nå får vi bare nyte graviditeten. Er skikkelig dårlig idag. Hodepine,migrene, kvalm og slapp. Håper du har en bedre dag en meg. Ha en fin kveld. Skikkelig gøy at du og fikk se bankende hjerte. KLem.
Chickenmum Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Gratulerer med vel overstått ultralyd! Jeg skal om halvannen uke, og gledegruer meg veldig....! Er i følge egne beregninger 7+1 da. Ellers har jeg lest at størrelsen kan variere veldig i begynnelsen - så jeg ville stolt mer på min egen utregning fram til ordinær ultralyd.
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Hvor mange mm da?? Her var det 3.4 mm.. hehe.. med ett bankende hjerte... helt utrolig at det går ann.. var 5+2 men jeg får det ikke til å stemme da jeg kun hadde sex25 arpil.. høh.. vet at sædcellen kan leve noen dager altså, men det får da være måte på??
You can call me Dårris Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2009 Da er vi vel like langt likevel da Katta76. De mente at min mens termin skulle være 1.2, så altså en dag før det jeg har gått utifra. Dagen min har faktisk vært ganske god i dag, sikkert fordi jeg sov stort sett hele kvelden i går, og var uthvilt. Ikke noe gøy med sånne dårlige dager! Har du vurdert sykemelding? Klem:) Du kan bare glede deg Maja77, veldig spennende å se hva som bor inni magen:) ´¯`•.♥.•´¯`nr.2 ´¯`•.♥.•´¯` : Hvis du hadde sex sist 25. april, så burde du jo være over 9 uker på vei nå....? Det høres jo veldig merkelig ut. Kan du ha tatt feil av datoene da? (en mnde? Neppe:) Legen mente den var ca 7mm, men sa det var vanskelig å ta riktige mål pga at den "gjemte" seg litt.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Hei på deg. Ja vi er like langt. Blir artig å følge hverandre. Jeg har kun 3 dgr igjen på jobb, så er jeg ferdig. Har vært vikar i b.hagen i 3 år, nå er det over. Men skal bli godt å gå hjemme en stund fremover.Jeg er 60% ufør pga en hjerteklaff som ikke fungerer så bra, så ferfor har jeg mulighet økonomisk til å gå hjemme til barnet er 2-3 år, så får bare håpe kontantstøtten vedvarer, hehe
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 En til i Feb: Jo, var jo det jeg hadde regnet ut selv.. evt 8 uker om sædcellen levde noen dager i tillegg.. hehe.. hadde en aldri så liten blødning natt til 26 april også.. rare greier... De på gyn såg bare rart på meg og trodde meg ikke helt såg det ut som, hehe.. Jaja, som jeg leser av alle andre her inne, så er det vist noen som ikke ser fosteret i uke 5 en gang, så kanskje jeg er lenger på vei. Store forskjeller har jeg forstått... Alt stod i såfall bra til og det er vel det viktigte.. Så får man vente til uke 18...
You can call me Dårris Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2009 Katta: Det høres jo kjempedeilig ut! Ikke å være syk altså Men må være godt å kunne være hjemme med barna! Det er ikke noe moro med den dårlige samvittigheten++ det fører med seg å ha barnet i barnehagen bortimot halve døgnet. Ja til kontantstøtte!!! Selv om jeg ikke hadde mulighet til å gå hjemme første året etter perm, så fikk jeg en fantastisk dagmamma pga kontantstøtten! ´¯`•.♥.•´¯`nr.2 ´¯`•.♥.•´¯`: Det må jo være feil. Kan ikke skjønne annet. Det er jo som du sier, store forskjeller i starten, så kanskje du har en liten tregstarter inni der;) Så lenge hjertet slår, så går det jo stort sett bra, og det er jo det viktigste ja:) Nå har jeg spist en skål med sorbet, vaniljekrem og sjokoladebiter (så absolutt en bra dag når det gjelder kvalme ja) Håper virkelig ikke det blir en vane... hehe
b77h Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 ååå, jeg skal på UL i morgen og er såååååå spent! Så utrolig nervepirrende og er redd for å bli skuffet. Men føler det er liv der inne... har kjent stikkinger i livmoren de siste to dagene, vært ekstremt trøtt og puppene er forstatt større og litt ømme... Håper sånn å se et hjerte! Er 8+0 i morgen.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. juni 2009 #10 Skrevet 16. juni 2009 hehe, akkurat slik jeg har puttet i meg i snart 8 uker. Har gått opp nesten 3 kg. Men nå ser det kanskje ut som det er en liten ende på det. Kastet opp for første gang ikveld. Har vært småkvalm og uggen før,men da har det hjulpet med noe sjesk eller mat, men idag har jeg ikke sjeska på noe. Nå ligger jeg strak ut i senga , hehe. Kos dere, og lykke til til dere som skal ha ultralyd i morgen, måtte det banke et lite hjerte. ps En til i februar, hvor stort var ditt barn? mitt var ca 5-6mm,men som han sa, de vokser veldig forskjellig. hjertet hamret 117 slag i min.
You can call me Dårris Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2009 Oi:) Hehe, har ikke gått opp enda, men har vært dårlig (ikke kasta opp,men ikke langt unna heller) så jeg har ikke spist så mye heller. Hun mente det var ca 7mm, men jeg fikk ikke vite hjerterytmen... Det må jeg huske neste gang. Lykke til på UL i morgen b77h !! Hold oss oppdatert på hvordan det går:) Kos dere videre i kveld alle sammen:) Nå er det TV innspurt og så senga! Trøtt er jeg i allefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå