Gå til innhold

JAAA, endelig er det håp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært mye her inne, de siste to årene...men startet som aktiv prøver i 2005. Etter full utredning fant de ut at mannen min var steril:( Det var et stort sjokk, men vi bestemte oss for å starte AIH-behandling med donor. Etter 5 mislykkede forsøk og en vanskelig tid i ekteskapet bestemte vi oss for å ta en pause i prøvingen i 2008. Mannen min ville ikke flere donorforsøk, og jeg var helt knust med tanken på å IKKE få oppleve å bli gravid!

For 4 mnd siden startet mannen min på en hormonkur (der legen sa at sansynligheten for bedring var svært liten)...i mellomtiden snakket vi mye om adopsjon, leste alt vi kom over, snakket med adopsjonsforum og barnevernet- vi bestemte oss for at adopsjon ville vi uansett! Det eneste minuset var den laaaange ventetiden.............så tok vi en test på rikshospitalet og for første gang har vi fått en positiv beskjed, hormonkuren hadde hjulpet- der var det liv!!! Ikke så veldig mange....men nok til et prøverørsforsøk! Vi er så fantastisk glade, dette har vi drømt om såå lenge! Dersom prøvene viser det samme til høsten, blir vi prøvere igjen og kanskje får jeg oppleve å bli gravid likevel!

Nå legger vi adopsjonsprosessen på is en liten stund til, så får vi se hva tiden vil vise:)

Håper så veldig å bli en del av dere damene her inne! Rart å si det, men jeg har ønsket såå sterkt å få være her inne.....at vi også hadde en liten sjans for å bli gravide...selv om det må assistert befrukning til:)

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det jo håp hvertfall!

Masse lykke til,håper det blir forsøk på dere!!!

Skrevet

gratulerer og velkommen hit! det er jo en kjempegod nyhet for dere. Og fantastisk å høre om at det faktisk går an, når man har fått vite man er steril.

Lykke til når dere skal i gang!

Skrevet

Så fantastisk!!! Gratulerer med nyheten!! =) Kanskje det er litt godt for mannen din at dere slipper donor også? Lykke til videre, du må snart få babyen din nå =)

Skrevet

Tusen takk alle sammen:)

Ja det er godt for oss begge! Ser fram mot høsten nå!

Skrevet

Så utroli arti lesing. Tenk att det går an,,:))))))

Gratulere så mye....

Masse lykke te

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...