Gå til innhold

blir deppa av samboeren min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha blitt avvist i senga nok en gang, gidder jeg ikke å prøve mer.

ser ikke for meg sex med han i framtiden heller.

det gjør noe med en person når man blir avvist gang på gang på gang.

selvtilitten stiger ikke kan man si.

gleder meg sykt til å få ut babyen min, å ikke bare for å se han å kose med han. men nå også for å føle meg bra, og se bra ut!

synes selv jeg høres egoistisk ut når jeg skriver dette men... jaja.

føler meg utrolig stygg og ekkel og blir rett og slett deppa!!

og det hjelper ikke at han er konstant på jobb eller ut med venner.

det er jo tross alt ikke noe galt med det hvis jeg hadde fått sett han av og til vertfall... uff, dette ble litt av en klagetråd...

noen som har lyst å låne bort mannen sin????...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor langt du er på vei, men mange menn synd det er rart å ha sex med kjæresten når det er en unge like ved. Spessielt når den er blitt stor.

Skrevet

jeg er 29 uker på vei. ja, jeg har fått en stor mage da. må innrømme det.

men trist at jeg ikke kan føle meg nær han..

uten sexen så er det ingenting der :/

kan ikke si vi oppfører oss som kjærester lengre.....

HI

Skrevet

Min mann hadde aldri funket som stand-in. Men han er i allefall ærlig om temaet, han sier at nå som babyen er såpass stor (jeg er 34 uker på vei), så freaker han litt ut ved tanken på sex, han er livredd for at fødselen skal settes i gang osv, at barnet skal skades eller få med seg hva som skjer. De siste to punktene er jo totalt irrasjonelle, og det vet han godt, men tankene rundt dette er jo der like fullt. Og det er helt greit, jeg har full respekt for hans følelser rundt dette, og har ingen problemer med å vente med sex til fødsel, renselse og hele styret er unnagjort.

Skrevet

Du kan gjerne låne min.... han er sex gal. Her er det motsatt stakkar. Han vil-ikke jeg. Får vondt av han innimellom og må gi meg- ikke ideelt i det hele tatt. Elsker han av hele mitt hjerte- men tenner rett og slett ikke på han lenger.

Skrevet

synes det er så dumt jeg :(

jeg føler jo ikke at vi er kjærester lengre. det er ikke bare sex'en men andre ting..

vi er mere som romkamerater hvis jeg kan si det sånn.

han har ikke tid til meg lengre, jeg frykter han ikke kommer til å ha tid når babyen kommer heller. det vet jeg ikke enda men begynner å lure på det nå ja.

hvordan er deres forhold ellers,

er dere som kjærester enda? selv om sex'en ikke er det?

HI

Skrevet

Det er nok ikke deg personlig, men mange menn er rare slik. Vi hadde feks knapt sex etter at jeg fant ut at jeg var gravid, han følte at det ble som "nærkontakt av 3 grad". Kan dere ikke prøve å snakke litt om hvorfor du blir avvist? Jeg vil tro at du også vil føle det lettere med et svangerskap uten sex hvis det var av grunnen jeg beskriver og ikke at han syns du er feit?

Noen tror jo også at de kan ødelegge med det "store" utstyret sitt, punktere fostersekken eller no.

Min man gjør som beskrevet lite nytte som sexpartner for gravide, så han beholder jeg selv.

Skrevet

Vi kan bytte. Mannen min elsker gravidkroppen min og grafser på meg absolutt hele tiden.Han får i følge han selv aldri nok. Slitsomt for meg....

Skrevet

Jo vi har faktisk et godt samliv ellers. Vi er begge kjærlige og tar mye på hverandre selv om jeg ikke orker sex. Selvfølgelig har vi sex innimellom. Han sier ofte at dette er leit og at jeg har forandret meg mye etter to barn når det kommer til det sexuelle. Vet dessverre ikke hvorfor.

Hadde vi ikke hatt det bra ellers hadde vi nok gått fra hverandre- intimitet er viktig for oss mennesker. Han er hedligvis veldig tålmodig og jeg glimter til innimellom. Men det kan gå evigheter mellom hver gang- og jeg tar aldri initiativ. Vet dette sårer han.

Kan ikke annet enn å si lykke til. Husk at det er ups and downs i alle forhold

Skrevet

Og ang kjæreste-delen. Hva gjør du, da? Går du i kosebukse med cola'en i hånda og tv-trøkkeren i den andre? Er det lys på bordet? Hyggelig mat? Leid en god film? Spille et spill sammen? Gå tur? Gå ut på middag? Kino? Kline litt i offentligheten, slik dere gjorde før? Gir du komplimenter?

Skrevet

hei kakemonstermosedamen... jeg har prøvd alt føles dt ut som. jeg pynter meg vær dag og ser bestandig bra ut (synes jeg) har prøvd masse for å få han i stemning.

og i følge han:

-kino er teit for vi kan leie billigere om noen månder

-ut på middag når du kan lage bedre her hjemme??

-jeg liker ikke å kline

- liker ikke kort, eller bretspill

men jeg gir han komplimenter hele tiden snes jeg.

er ikke du singel da kakemonstermosedamen? hehehe..

begynner å lure på om han er homo snart.

HI

Skrevet

Intimitet ja... hva er det? jeg har nesten glemt det.

jeg måtte si fra meg den tanken på klining når jeg møtte han. selv om det var noe av det beste jeg visste.

jeg er heldig om jeg får sitte ved siden av han på soffan!

jeg skjønner ikke hvorfor han ikke tenner på meg lengre,. jeg har aldri hatt det problemet før når det gjelder andre gutter...

så begynner eg å tenke at kanskje han har en annen???

vi er rett og slett bare romkamerater nå virker det som.

vurderer å finne meg en annen eller bare gå singel!

men han har gitt meg en ting som ingen andre kan gi meg... sønnen min. så DET er jeg evig takknemmelig for :) så jeg angrer ikke noe :)

HI

Skrevet

Single, nei, jeg er gift på 10 året og har to barn på 1 og 5 år. Selv er jeg 29 og av og til går vi i fella vi også, av latskap. Men vi sier litt sånn: "Nå må vi skjerpe oss, du, nå har vi ikke evrt ute på forever."

Gi ham det inn med teskje, det er viktig å få den andre til å føle seg spesiell og spør om han føler seg tilsidesatt av deg. Da gir du han en åpning til å dele litt med deg og så kan du fortelle litt hva du skulle ønske etterpå. Hva med å legge ned veto med opprettelsen av hver deres ønskeboks? At feks HVER mandag skal dere trekke forslag ut av boksen. Annenhver gang. Begge må skrive feks 5 hver. Dette for å påtvinge dere til å få fingeren ut og komme dere ut.

Hva med å innføre feks fredag til TV-fri kveld og lage en "gourmet-klubb"? Trenger ikke være med venner (men det er jo også kjekt). At dere hver gang skal lage mat dere ikke har lagd før. Sammen begge to på kjøkkenet. Han med et glass rødvin for kreativitetens skyld og du kan simulere med en munkholm.

Han blir med på kino og så kliner du (begge gjør noe de ikke vil, hehe)

Skrevet

Høres ut som en super plan kakemonstermosedamen... men først må jeg få tak i han. eller han må være hjemme!! tviler på at det går med han men kan prøve å gjøre det litt mildere for han.

hvis jeg gjør noe så stort som å be han ligge vedsiden av meg i senga 5 minutter ekstra (når vi voktner om morgenen) så synes han at jeg er så kjærring som han så fint sier det.

-hvorfor skal jeg ligge her nå, jeg er jo våken!

men jeg skal ta rådet ditt med å snakke med han (igjen...) og denne gangen litt mer alvorlig. gjør han ikke noe for å redde forholdet vårt da så er det ikke mere oss.

HI

Skrevet

Det hørtes slitsomt ut ja 17:24... men synes det høres bedre ut enn det jeg har. en som ikke gidder å se på meg to ganger.

du vet iallefall a han elsker deg, det må være så godt!!

- men skjønner det kan være slitsomt over lengre tid

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...