¤ Lille mirakel ¤ Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 I dag har jeg vært hos legen igjen.. Kontroll! Jeg er nå i 15 svangerskapsuke) og i dag fant vi hjertelyden til vårt lille mirakel... <3 Det var en helt utrolig følelse. Selv om jeg har en sønn fra før på 7år og prøvd det før, så må det ha skjedd endel med utstyret bare på de årene.. for i dag var helt spesielt!! Jeg gleder meg enda mer til UL enn noen sinne. Legen fant bare en hjertelyd.. så det spørs da.. om bestemor sine spådommer viser rett eller galt ved UL. Om det gjemmer seg en eller to der inne. Det er egentlig helt likegyldig om det er en eller to.. om det er gutt eller jente. Det lille hjertet slår sterke slag.. ligger der og vokser, og gleder seg nok til å komme ut til vår verden. Men hun/han kan umulig glede seg like mye som vi gleder oss Hilsen overlykkelig gravid..
second_time Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Hjertelyden er verdens deiligste lyd! Kos deg masse videre i svangerskapet
¤ Lille mirakel ¤ Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2009 Ja det var en helt utrolig følelse. Jeg ble både glad og rørt.. Takk det samme til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå