♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Bruker dere tran? Ble anbefalt det av jordmor i dag. Var innom butikken og kjøpe vei hjem. Har hørt at det smaker pyton. Jeg luktet på flasken, og det luktet god sitron, men fysjameg for en smak alikevel. Tror det er konsistensen som gjør det. Blir rikelig med vann etterpå ja:-))
eggstokk Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 urk, ikke noe tran på meg nei. Men tar Omega 3-6-9. Jenta mi på 16 mnd elsker tran. Når jeg tar den ut av kjøleskapet spreller hun med bena og blir skikkelig utålmodig....morsomt å se på.....:-)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Klarer ikke vanlig tran jeg heller så jeg tar trankapsler. Veldig greit!
gravid-81 Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 hei! jeg tar tran (har tatt det i mange år) det smaker ikke noe godt nei skal være enig i det, men synes alikevel ikke den med sitron smak er så ille- bare svelg det rett ned er jo ike så mye en skal ha! Jeg tar det alltid på kvelden så slipper du å gå å "gulpe" tran hele dagen...;-)
Gjest lillemamsi Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Å svelge en skje med tran greier jeg å gjøre en gang om dagen for barnets skyld. Dattra mi på snart 4 liker tran enda.
las chicas Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 blander en ss tran med et glass appelsinjuice. drikker alt på en gang uten å lukte på det. funker bra for meg.
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Jeg holder meg til FriFlyt omega 3 kapsler. Ingen smak og ingen gulping hverken natt eller dag:)
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Jeg var veldig flink med å bruke tran hver dag i starten.. dvs til litt over første trimester.. Nå er jeg desverre ikke så flink til det.. I starten brukte jeg den originale tranen. Den var fæl. Det var sånn at jeg måtte konsentrere meg hardt for å få det i meg. Tranen med sitronsmak er ikke så fæl heldigvis. Det er den jeg prøver å få i meg nå om dagene.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2009 Jeg får prøve å holde ut med tranen. Jordmor sa det var det beste. Det er ikke like mye omega3 i de kappslene som i tranen, men kapslene er bedre enn å ikke ta noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå