Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Når jeg tenker meg så er dette så typisk juni vær som det går ann og forbli. hvor mange ganger har vi ikke stått forblåste og iskalde på St.Hans og sett ett bål brenne til buns? Husker ett år jeg vurderte og finne fram vinterdressene til St.Hans feiringen, men jeg tok på dem vårdressene med godt med klær under. Da er det kaldt allså!!! husker flere år det har vært stygt til midten-slutten av juli for så å bli en fantastisk flott sensommer og høst.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Ja det er kanskje noe i det som du sier. Barna og jeg er invitert til st.hans feiring allerede på lørdag siden det er på en tirsdag i år, og jeg hadde tenkt å gå, men nå vet jeg ikke hvordan det blir. X-en vil gå på fest, så det blir bare barna og jeg uansett i helga.
skorpionfruen Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg skal boikotte sankthans i år. Fysj og fy, skal herved flytte den til nærmeste finværsdag!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 Nå måtte jeg inn på YR og sjekke St.Hans været for her vi bor. Og de melder faktisk 18 grader og strålende sol hele dagen.. Ha ha syntes jeg ser at det blir det. Nei de forandrer nok mening før vi kommer så langt..
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Ja som jeg har sagt før så melder de alltid sommer "i neste uke".. Ja da dere får fint vær, i neste uke....... Hm lurer på når "i neste uke" er på kalenderen jeg =/
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2009 Ja det var det.. Jeg har egentlig ikke sett på værmeldingen. Det er jo så deprimerende og se på den. Like greit å sjekke været når en står opp hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå