Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 noen som har fått det på beina? jeg har kun fått det på den ene leggen, syntes ikke noe om det. liker ikke å gå i kjørt og sånt lengre. har fått to barn og venter nr 3. syntes det er slitsomt om sommeren når det er varmt ute. noen som har prøvd å ta sol. ble de mindre tydelige da?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har det ikke selv, men min søster har hatt. Hun fikk den fjernet, fordi den var skjemmende og også vondt når hun gikk en del. De bruker å bli litt mindre synlige når en har litt farge.
Gidder ikke! Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Ja! GRRRR! Masse! Utrolig irriterende og sjenerende. Ser ut som om jeg har blå legger:( Foreløbig går det greit med litt sminke hvis jeg skal være fin i kjole/skjørt, men jeg tror jammen de skal bort en gang ja. Har hatt litt tydelige blodårer på bena hele livet, men etter at jeg gikk gravid har det tatt helt av!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 det er det. syntes det er veldig flaut. man får jo ikke fjernet det før man er ferdig med barn. så håper jeg får fjernet det før neste sommer. jeg får prøve å tatt litt sol. kansje de ikke blir så synlige da håpe håpe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Min søster fjernet den FØR hun i hele tatt fikk barn, hun. Så hvorfor en må vente til en er helt ferdig, forstår ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 fast legen sa det ikke var vits å fjerne det før man var fardig med barn. grunnet at man fikk igjen da. jeg hadde ikke så mye med førstemann. men sist kom det mye mer utenom de jeg hadde fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå