Gå til innhold

Tror det må bli noen år til neste gang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst....venter nå barn nummer tre, og to tette. Ha masse vondt i kroppen, og jeg merker at dette svangerskapet er mye tyngre enn de andre, nå mot slutten. Tror absolutt jeg bør vente noen år nå, før vi prøver på en til....selv om jeg har bikket 30 nå ;)

Jeg lengter etter å få kroppen i form igjen, være hjemme sammen med ungene mine i et år. Og så begynne på jordmorutdanning når permisjonen er over (får heller ha med graviditet å gjøre på "sidelinjen" noen år).

Så får jeg håpe da, at alt dette ikke er fortrengt kort stund etter babyen er født (og babylysten kommer tilbake).

Flere som føler de vil vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når denne babyen kommer ut har jeg født fire barn på fire år og 8 mnd. Det holder for en stund for meg og.. Nå mistet vi nummer tre 14 dager etter fødsel, så kommer til å ha tre barn sammen med oss og jeg kjenner litt på at jeg ønsker enda en etterhvert.. Men mannen må bearbeides og kroppen min trenger absolutt en god pause :-) Så det må isaåfall bli en liten attpåklatt :-D Jeg er "bare" 27 år, så føler jeg har noen år på meg da ! :-)

Skrevet

Når nr 3 kom følte jeg egentlig at nå var det nok og skulle vi evt i et øyeblikks galskap finne på å få en til så skulle det være leeeeeeeenge til i så fall! Våres 3 er jo relativt tette og blir bare litt over 2 år mellom minste og vesla.

Så mitt råd i så fall er: Ikke få barnevakt, gå på fest, drikk dere passe fulle, ha sex hvor dere glemmer kondom og la mannen hoppe av i svingen, spesielt ikke når det er nær eggløsning! ;-)

Må si jeg gleder meg til å bli ferdig nå ja! Men, om noe, så får jeg jo fulgt opp det noe tåplige løfte jeg avgav for meg selv som ung førstegangsgravid... ingen barn etter 30 år ;-) Er 28 år nå og dette bir definitvt den siste, vurderer sterkt klippe-klippe for en av oss etterpå, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...