HTC Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Nei, med mindre barnet er sykt eller trenger ekstra pleie av en eller annen art. Er barnet friskt og sunn og legger normalt på seg, skal du la ett nyfødt barn få sove det den ønsker og trenger.
Misti Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2009 Ok hun er 4 dager gammel i dag og ble veid.. hadde gådd ned 210 gram og det er jo bare normalt.. har kommet i gang med melken nå men ikke helt... hun burde nok amma oftere men vil ikke vekke. og i dag har vi jo vært på sykhuset så den lille kroppen er nok sliten... tok jo en del blod og sånn.
lille sprelle Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Selvsagt ikke med mindre det er medisinske årsaker. Vekket aldri min dys og premature jeg og hun har vokst seg fin!
Misti Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2009 Så det vil eventuelt føre til at jeg ikke øker melke produksjonen med det samme.. så kanskje det fører til at hun vil ligge oftere og sove mindre ved andre anledninger.
Gjest Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Nei, enig med Pip-pip og de andre. Jeg har nå en tre uker gammel, og de siste dagene virker det som han har hatt økeperiode. Det kommer etterhvert. 4 dager gammel, da sover de myyye.
ApriIbaby Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 vesla her er 5 uker og soverfartsatt ca 20 t i døhnet. Jeg har ikke vekket henne dag eller natt for å amme. Kun når jeg selv skal legge meg og det har gått 4-5 timer...og det er da mest for min egen del. Ikke hatt problemer med melke mengde elller noe av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå