Gå til innhold

Permisjonen - er det bare meg eller


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette spektakulært vanskelig? Her sitter jeg med 13 års høyere utdanning og ikke skjønner bæret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har altså sett på skjemaene på NAV, reglene, gradert uttak etc...

Skrevet

De nye reglene er genialt enkle:)

Hva er det som er så vanskelig da?

Skrevet

Fleksiordningen... Ugh...

Det skjemaet for avtale med arbeidsgiver er jo helt dense

 

Det aller beste (takk og pris at vi får pengene utbetalt fra arbeidsgiver!) er at de ikke tar i mot søknaden før attest skrevet ut av legen etter uke 26, og så er det tre måneders behandlingstid! Når man da skal ut 3 uker før blir det jammen festlig for de som ikke har det så praktisk som oss i så henseende

Skrevet

Nommen, Expat! Skal du ha ny bebis??

Har ikke vært her på en stund og jammen går man glipp av ting!

Skrevet

Er enig med deg - er helt håpløst! (jeg har "bare" drøyt 6 års høyere utdanning... og det innen off. forvaltning....)

Skrevet

Det er ingen fleksiordning:)

 

Men regner med det er avtalen om gradert uttak du mener??

 

Du må først bestemme om du skal ha 80 eller 100 % dekning, deretter hvor mange hele uker du skal ha med permisjon og hvor mange uker med delt permisjon.

 

Deretter regner du ut hvor mange uker det blir til gradert uttak.

Skrevet

Om det bare var så "enkelt". Har du sett på skjemaet for avtale med arbeidsgiver?

Skrevet

Jeg har bare skrevet opp hvordan permisjonen skal taes ut på et eget ark, også har begge våre arbeidsgivere signert... har ikke hørt noe om at det ikke blir godttatt. :) Men har heldigvis arbeidsgiver som forskutterer lønn jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...