togutter Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Jeg kjøpte ei brukt, og tenkte å ta av trekket for å vaske den.. men er ikke det mulig på selve vugga? Jeg får det ikke til...
birma og tredjemann Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Hei Vi har denne vuggen og det går an å ta av trekket på selve vuggen og vaske det. Jeg har gjort det en gang på vår. Det skal derimot sies at jeg jobbet lenge før jeg skjønte hvordan jeg skulle få det av... Dette var mens sønnen min på snart tre år brukte den, så jeg greier ikke å huske tilbake hvordan jeg gjorde det nå....
Melkedrøm Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Hehe.. Jeg hadde en slik, som jeg solgte. Før jeg solgte den vasket jeg trekket. Du kan tro jeg og sambo sleit med å få satt den sammen igjen- siden han har en egen evne til å kaste bruksanvisningen til slike ting.. Klarte det til slutt, men det var utrolig kjett, for det gikk liksom nesten, også viste det seg at det ble noe rart ett eller annen sted Husker ikke hvordan det gjøres og hadde nok heller ikke klart å forklare det her dessverre.. Sier bare LYKKE TIL!
togutter Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 puh, fikk det av.. verre å få det på.. men fant en bruksanvisning på nett, så nå er den ren og henger ut til lufting/tørking:-) Men det tok litt på tiden ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå