Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hva er det, hvordan ser en bollemus ut, og er det liksom fint eller ufint?
Snikskytteren er storebror! Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 hehe... vanskelig å forklare det da.. men tror da det er ganske positivt! Gutta liker bollemus
Himmel og hav Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Bollemus er når du har et fyldig venusberg og fyldige ytre kjønnslepper. Om gutter liker eller ikke liker det har vel like mye med smak å gjøre som om de liker store eller små bryster, men stort sett så er min erfaring at gutter/menn gir blaffen i slike ting om de liker jenta sånn ellers.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 En bollemus er vanligvis litt rund. Hmm. Eller en mus du lager av bolledeig.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Det er nok forskjellige syn på akkurat hvordan en bollemus er.. Har også hørt utrykket slingrefitte! Hehe.. Jeg tror ikke bollemus blir sett på som noe negativt nei.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Jaja, men det er det jeg lurer på, om det er sexy som faste runde pupper, eller om det er usexy, som avlange pitabrød til pupper. Greia er at samboer sa jeg hadde det, og jeg tok det som en stOr fornærmelse i og med at der jeg er fra ble det brukt som skjellsord a'la hore.. (jævla bollemus!!) Så har alltid sett for meg en "overvektig" fitte som ikke er særlig innbydende. Han prøvde å forklare at han mente det var positivt, men jeg ble bare kvalm. Bare ordet er til å spy av. Og det at han sa at det er sexy når man kan se konturen på fitta (uten at det er kameltå) er sexy.. Så da ble jeg bare så paff. Er DET noe og, nå.. Åhh, blir bare så i tvil. Syntes det hørtes litt homsete ut at fitta vår er fin når den er så stor at den syns. ÆSJ... Ååååå!!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 jeg har det, og aldri opplevd at noen har tenkt over saken engang av mine kjærester. den virker da like bra som andre:p
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 ..homsete at en mann liker å se fitte...? Åssen i alle dager får du det til å gå opp? :-D Kos deg med den fitta du har, mannen sin syns tydeligvis den er helt topp, og da er det vel ingen grunn til å hisse seg opp?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 homsete fordi jeg sammenlignet det med å ha bul i buksa. Litt sånn transvestittlook, om du skjønner. Trudde det var finere med litt nettere look, synes det høres vulgært ut bare. Men takk for svar, det hjalp å høre at han ikke bare rodde seg unna og at det "var han det var noe galt med"..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #10 Skrevet 16. juni 2009 http://images.google.com/images?client=opera&rls=nb&q=bollemus&sourceid =opera&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=no&tab=wi
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #11 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har også forstått bollemus som fyldige kjønnslepper og venusberg. Altså; mykt og fint i en gutts øyne..! Jeg tror IKKE samboeren din hadde sagtdet til deg på den måten om han hadde ment det negativt -så ta det som et kompliment, du!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #12 Skrevet 16. juni 2009 Det var bare sammenhengen han sa det i. Jeg sa til han at det er en del som trur lady gaga er mann, og at det er en del bilder av henne på nett med mistenkelig bul på trusa. å sa han.. Bollemus ja. Greia er at han synes hu har fin kropp. Så sa jeg haha synes du det er fint da,, og han sa ja.. Du har det du og.. og da ble jeg ekstremt fornærmet.. Derfor jeg trudde det var tull fra hans side, siden hun blir tatt for å være gutt med det..!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #13 Skrevet 16. juni 2009 Det er første gangen jeg har hørt at hun blir tatt for å være en gutt, hun har jo kjempeflotte kurver jo! Tror ikke gutter og menn bryr seg så veldig mye om en jente har bollemus eller ei, på samme måte som vi bryr oss fint lite om kuken peker opp eller til høyre ;P Jeg har også fått kommentar av kjæresten min at jeg har bollemus, og at han likte det, haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå