Gå til innhold

bryllupsreisen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha med lillegutt, eller la han være hos pappaen sin?

tenker at d hadde vært koselig å vært en uke på tur bare meg å mannen fått litt tid til å nyte bare hverandre,men vet jeg hadde savna lillegutt og vil jo også at vi skal dra som en familie... og vi har jo ikke bestemt oss helt hvor vi skal reise,men roma er et alternativ å da tenker jeg at lillegutt skal være hos pappaen sin. eller legge til rette reisen slikat d blir en fin ferie for oss alle sammen.. å ikke missforstå altså, jeg elsker sønnen min over alt på jord og vil gjerne ta han med på ferier. men tenker nå spesielt på bryllupsreisen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dere kan unne dere en reise uten barn.. :o)

Skrevet

Vi lot ungene bestemme bryllupsreisen, og det blir 5 dager på badeland i danmark med legoland og diverse... Vi kan reise på romantisk tur en annen gang når minsta blir større. Skal sies at vi har med oss min manns barn fra første ekteskap også. Og dette er ikke ment som en meningsytring om at sånn bør alle gjøre det - dette er kun vårt valg - og vi skjønner at andre velger anderledes! Bare sånn at det er sagt;)

Men gutten din får det sikkert topp hos pappan sin;) Vet ikke helt om Roma er tingen med småbarn iallfall.

God tur!

Skrevet

Jeg ville latt gutten være med pappaen sin. Roma er nok et gtreit reisemål å dra på alene;o) Vi skal til Roma i høst og tar ikke med oss ungene. Gutten får det jo bra hos pappaen sin;o) Ingen som ikke tror du elsker sønnen din fodi dere ikke lar ham være med på bryllupsreisen;o) Vi reiste en uke til Gran Canaria alene da jeg var gravid med jenta vår og lot gutten vår på 2,5 år være hjemme med mormor og morfar - veldig avslappende og romantisk ferie før tobarnstilværelsen satte inn, og lillegutt koste seg stort hos mormor og morfar - selv om vi savnet han fælt, var det deilig å bare være oss to også - viktig det av og til.

Skrevet

hadde jeg hatt familie dermed barnevakt så hadde det blitt bryllupsreise på oss. ville ikke kalt det bryllupsreise når en tar med barn da er det bare vanlig ferie. men det er min mening

Skrevet

det var litt det jeg også tenkte. at da blir det liksom ikke den samme romantiske turen som om man reiser alene.

Skrevet

Vi tar med oss vesla på bryllupsreisen. Reiser en uke til syden. Har gått for et luksushotell med spa, ekstra stor og fin leilighet, all inklusive etc. Ville aldri lagt så mye penger i en vanlig ferie, så dette er definitivt bryllupsreise for oss selv om velsa skal være med.

Skrevet

Vi har og slått på stortromma me all inclusive til syden, men med vesla! Hun er jo en del av familien, men hadde det kun vært en helg hadde hun vært hos besteforeldrene.

Men tror de fleste skjønner og du tar barn me, eller lar de være hjemme. Begge delene er like vanlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...