Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Vi skal ha barnefri i helga, og har lyst til og ha en romantisk kosehelg for oss selv! Jeg har lyst til at vi ska gå ut og kose oss, ha en romantisk middag, gå på kino eller gå ut på byen, og så gå hjem og sove etterpå. Samboer vil vi skal sove på hotell for å gjøre det enda mer romantisk. Men greia er ikke at jeg syns ikkje det er noe kos å sove på hotell, har jobbet som stuepike, og hotell er ikke noe luksus lengre, tvert i mot jeg syns det er helt grusomt, syns det er uhygenisk og ekkelt, blir rett og sett ikke vasket godt nok. Har snakket med samboer om det og han sier han forstår, men jeg ser han blir skuffa... Så syns dere jeg skal bite tenna sammen for å glede samboer, eller skal jeg bare orden det skikkelig koslig til hjemme og insistere på at vi skal være hjemme?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Ingen som har noe formening om hva de ville gjort?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg ville gjort som du vil. Er ikke noe glad i hotell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå