Gå til innhold

Vasking er jo bare kos ift rydding gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å gjøre klart til rundvask. Vi skal ha rundvask, da vi ikke fikk gjort det til jul og venter baby snart. Holder nå på å kastet papir. Og fy f.. som det støver når papir skal makuleres... Trenger virkelig vask etterpå.

Og dette tar tid gitt. Trodde ikke det skulle ta så mye tid å rydde og kaste som det gjør. Men det skal sies at vi rydder mer enn til vanlig. Her går vi gjennom alt fra boder til alle oppholdsrom. Det som kan kastet, SKAL kastet! Så det blir veldig bra etterpå!

Flere som holder på med huslige sysler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, dalle me huset daglig æ :-P For nu når sola skinne så ser man plutselig så mye mer av alt støvet ;-)

D værste som finns for mæ e å støvsuge, d e så ufattelig kjedelig! :-/

Men for at lillegutt ikke ska rulle i drit å få allergi/astma så støvsuge æ 2-3 ganga i uka forde :-) men dæsken æ sku hadd ei vaskedama som kom innom å støvsugde for mæ, for vaskinga syns æ e moro :-)

Skrevet

Pusser opp et soverom nå, har meg en liten pause:) Får feriegjester i sommer og regner ikke med at de vil trives i et mørkerødt lite rom med grønne lister og brunt gulvteppe:D Så nå er det sortering i skrot, riving av tapet, legging av laminat, tapetsering, listing og maling.... Men går fort når en først er i gang;)

Lykke til:-)

Skrevet

Æsj, jeg må begynne med rundvasken snart :/ Bikkja er på sommerferie hos bestemor, så nå skal hele kåken skrubbes ren for hundehår! Jeg har visst blitt allergisk igjen nå som jeg er gravid! Merkelig greie, denne kroppen min. Første svangerskapet kurerte allergien, og dette svangerskapet bringer det tilbake!

Skrevet

Ønsker meg en ryddehjelp jeg *sukk*. Gjør meg ingenting å vaske/støvsuge når det er ryddig, men jeg HATER å rydde :( Finnes det noen slike tro? Alle jeg vet om har vaskehjelp, men er jo ikke det jeg trenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...