Gå til innhold

Vil ha ny seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fryktelig lyst på ny seng, og no som skattepengane nærmar seg er det på tide å kike litt rundt. Vil ha 180-seng, gjerne med oppbevaringsskuffer under senga. Er det noen som har sett noe sånt noen plass i det siste? Hvilke madrasser er best? Har ingen anelse sjøl, har hatt samme seng og madrass i 10 år og det er det samboeren min som har kjøpt. Så kan vere ok med noen tips, er like vanskelig det her som å orientere seg i barnevognjungelen som førstegangsforeldre... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte nye senger for litt over et år siden. Vi valgte wonderland regulerbare madrasser (2x90) på høye bein, og kjøpte sengekuffer på Ikea som vi skyver under. Jeg har ikke angret! Men vi brukte god tid på å gå rundt, prøve ut, spørre og grave. Jeg har ikke sett det du etterspør, men når du velger å bruke penger på nye senger, så gå for kvalitet, det betaler seg !

Skrevet

Ja, det lønner seg nok å gå rundt og prøve og spørre. Men eg har ingen tålmodighet til det. Hater å vindusshoppe i evigheter før eg bestemmer meg... Kanskje eg skal overlate heile prosjektet til samboeren, han er flink til sånt. Så kan eg heller bare bestemme meg for ett av alternativa han finner fram til. Hehe! Eg er en utålmodig person...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...