Kæmma og trultene Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har brystbetennelse på 3de dagen nå, og går på Duclocil antibiotika for å ta kneken påden. Er feberfri nå, og bare litt øm i brystet så den funker. MEN de påvirker jo vesla - hun promper og plages myyye og vrker nesten småkvalm (smågrynter mye, og er veldig urolig). Legen sa jeg kunne ame men at magen hennes - som min - vil påvirkes de dagene kuren er. Har 8 dager igjen. Idag lurer jeg nesten på om jeg har for lite melk (fordi jeg har vært skikkelig dårlig?) for hu suger så lenge før det kommer og hu spiser lite om gangen, og et par ganger har hun grått før det kommer. Burde jeg heller gi henne mme disse dagene, og evt låne en elektrisk pumpe så jeg kan amme henne igjen etterpå?? For jeg vil jo helst det - men er slitsomt å se henne plages så fælt....Ikke liker jeg at medisinen går over til henne heller....Hun er bare en knapp måned gammel. Noen med gode råd?
Kamomille Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Du kan selvsgat gi henne mme, men du risikerer jo da at hun ikke vil ha puppen igjen etterpå. Alternativt kan du bytte ut noen måltider med flaske slik at hun fåt litt av hvert. Når du har problemer med utdrivningsreflexen, så kan du få en nesespray av legen som hjelper deg med dette. Tar sett før amming/pumping, og melken renner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå