Groosalugg Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Jeg skal flytte snart og i den forbindelse dukker det opp masse ting som jeg skal kvitte meg med. Noe har jeg solgt på qxl, men så er det det at det tar så lang tid for å bli kvitt alt. Vente på bud, vente på betaling, sende etc. Så jeg og to andre fikk en ide om et garasjesalg. Vi har alle en god del ting å selge og fant ut at dette måtte være en sosial og morsom måte. Tenker ikke at det vil bli så mye penger av det, men litt kanskje også slipper vi hvert fall og kaste det. Men er det noen som har erfaring med det? Kommer det folk på slike ting? Og hvordan har dere gjort det? Hvor reklamerer dere etc?
pandabjørn Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Min mamma er dreven garasjesalg selger hun har salg flere ganger i ¨året. hun anonserer i lokalavisen, og har salget både lørdag og søndag.. Hun setter opp skilt ved porten "garasjesalg"...hun merker alle tingene med hvor mye hun skal ha for de/den. Som regel kommer det noen stykker andre ganger er det helt stille Hun har solgt en del ting for meg og det har blitt noen tusen lapper etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå