Lillesnuppis Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hvor skal dere? Hvor lenge skal dere være? Når drar dere? Å på hvilket hotel skal dere ligge på? Vi vurdere å dra nedover i juli ( visst vi har fått oss leilighet da :-) ) Har vi ikke det så drar vi i august. Da drar vi til Side og blir der i 2-3 uker. Skal da enten ligge på Raga, Side Village eller Begonvill. Ikke helt bestemt ennå... Får vi ikke plass der, så ringer jeg bare ned og reserverer plass på ett annet hotel som heter Truva eller Aside
tomat15 Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Vi kom hjem fra alanya forrige onsdag. Var i 2 uker. Hadde med oss en på 3 år og en på 5 mnd. Gikk kjempe bra, men det ble bare varmere og varmere. Var mye varmere der enn hva som er gjennomsnittet til vanlig. Dersom du reiser med små barn vil jeg virkelig vurdere tidspunktet for reisen. Har vært der før i juli/august, uten barn, og da var det så varmt at jeg fikk hodepine av å bevege meg på dagtid. Ikke morsomt for småttiser. Vi var på rommet i 2 timer hver dag når sola stekte mest. Eldste tok en lur og spiste lunsj mens lille koste seg med å leke litt våken. Vær bare obs på temraturene for det kan ødelegge en ferie. Det var 37 grader når vi var der i slutten av mai begynnelsen av juni.
Lillesnuppis Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2009 Nå har jeg vært i Tyrkia ett eks antall ganger. Drar til Side vi. Å vi har aldri hatt problemer med varmen.. Pleier å reise til Tyrkia juli/august vi :-))) Lurte bare på om det var noen som skulle nedover nå i nærmeste fremtid.. å om det var noen som skulle evt til Side, men ser dårlig ut for det gitt...
dollylille Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Vi skal til Side i slutten av juli, og gleder oss veldig. er forberedt på at d kan bli varmt, men må da bare gjøre d beste ut av d, og evt ta noen timer pause midt på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå