me84 Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Vi skal i bryllup i en annen by og sove over på hotell den natten...mini er da 6 mnd en vennine har tilbydd seg å være med som barnevakt noe som gjør alt mye lettere.... Vi/svigers skal da selvfølgelig dekke tur (fly) og opphold,men bør vi gi noe mer utenom som takk? Jeg synes i utgangspunktet at det var for mye om be om,men hun foreslo det selv da hun snakket med svigermor om bryllupet(hun kjenner svigerfamilien litt) Takk for innspill og meninger
uanonym Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Ja dette er jo kjempefint gjort av venninna di, synes hun bør få en fin gave, eller kanskje du tar henne med ut på en helaften og spanderer på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå