Gå til innhold

Bare elsker dere ikke slike beskjeder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ringer deg opp igjen om 15 minutter jeg", eller 1 time, eller i løpet av dagen. Samma det, men det skjer jo nesten aldri *frese* Joda, noen er flinke, men hver gang noen innleder en setning med "du, jeg ringer opp igjen..." så kjenner jeg det kryper under huden på meg og jeg får mest lyst til å si "Jaha, sikker på det?".

Dette gjelder da når man ringer f.eks butikker, spørsmål til en bedrift, legekontoret el.

Er bare så vanvittig irriterende! Spesielt om det er noe viktig, eller et svar jeg venter veldig på. Så utsetter jeg kanskje å f.eks lage til noe mat, gå i dusjen eller hva det nå er fordi jeg venter jo på denne telefonen, og så ringer de ikke.

Nå var det ikke en viktig telefon i dag heldigvis, men vedkommende skulle ringe opp igjen om et lite kvarter, og det er omtrentlig 2 timer siden *sukke*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig enig..... Hva betyr snart?

om ti minutter, før lunsj? iløpet av dagen?

får jo ikke gjort noe.....

Skrevet

Ååå, jeg vet! Jeg har en venninne som ALLTID sier:

"Du, kan ikke jeg ringe deg litt senere?" Eller: "Jeg ringer deg i kveld." Eller noe i den duren.

Det har til dags dato aldri skjedd! Hehe.

Skrevet

Viss det er sykehusleger e.l som sier dette spør jeg alltid om ikke jeg kan ringe dem opp istedet, også spør jeg når det passer. Det fungerer alltid greit, så slipper jeg å vente på telefon

Skrevet

Ja, jeg er begynt å si det samme til enkelte der ejg vet de aldri holder ord likevel.

Nå ble jeg oppringt igjen da, kun 2,5 time senere enn antatt ;-)

Skrevet

Skjønner nøyaktig hva du mener. Sitter akkurat nå og venter på tlf fra legen min, som skulle ringe meg en gang i løpet av dagen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...