Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Faen verden er jævlig!!! og det skjer til og med i Norge! Lurer på om noen gang dette slutter å skje?!?! det har vært i så mange år, og jeg gårter hver gang en ny sak kommer opp:( Når skal Norge gjøre noe mer for barna??!??!!?? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=559487 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=559516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå