NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Å så glad. Jeg har hatt høyt blodtrykk fra mitt siste svangerskap som ble avsluttet med dødfødsel i desember. Har dermed vært noe bekymret for at det høye blodtrykket skulle påvirke lillespretten i magen nå. Har ligget på 145/94 Men i dag var det plutselig 121/68:) Supert! Tro om Friflyt tablettene har hatt noe å si? Jeg skal i allefall fortsette med dem- de kan vell ikke gjøre noen skade:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå