*Rutletutt* Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Syns den var stilig og fin farge....litt usikker med den sløyfen, men fasongen og lengden liker jeg:o) http://nelly.com/productInfo.asp?qNavigation=categories&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qClass=&qGroup=&qProductId=479103&qProductColorId=133&language_id=3&gender=1 Men når man får opp bare x-small som alternativ, betyr det da at de ikke har andre strl? Jeg er jo forsåvidt en x-small, men...kanskje jeg skulle tatt den i small...hmmmm
Lillesnuppis Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Fin farge å fin med sløyfa. eneste jeg ikke syns noe om var den (pose og snurpinga nederst på kjolen) hadde vært mye finere med en ren kant nederst, men det er min smak og mening :-)
Sik Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 den var bryllupsfin, den! de har nok bare xs igjen, men send en mail å hør om de får inn en andre str snart.
*Rutletutt* Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 Eller var denne finere? http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=415031&qProductColorId=133&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=1&qStyle=&qSize=&qPage=13&scrollBarSelectedIndex=149&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=3&gender=1&qSiteId=1
HTC Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Den var kjempefin, men er den ikke litt bar og kort for bryllup?
*Rutletutt* Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2009 Er den? Har tenkt å finne noe til å ha over skuldrene i kirken (og evt senere) som et sjal eller bolero-type-jakke eller noe...
Patetica fåkksi Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Jeg syns det så litt ut som en fin nattkjole..?
2søtesmåh Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Både kort og stor "utrigning" på en måte...Synes kjoler i bryllup og andre "formelle" tilstelninger bør gå ned til kneet jeg da.... ELler evt ha "turtleneck, høy hals, eller høyt skåret utrignng av en eller annen form... Om man ser for seg at man betrakter kjolen fra hodet og nedover så er det noe som heter; Kjole som begynner sent, skal slutte sent....Kjole som begynner tidlig kan slutte tidlig..ELler, det stemmer el uansett hvilke vei man starter og betrakte kjole....) Noe som begynner sent og slutter tidlig er ikke bra ) Untatt ut på byn eller i "uformelle" lag.. Men mulig jeg er fryktelig kjerring )
Lillesnuppis Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 Den andre kjolen var fin :-) Jeg hadde gått for den :-)))
*Rutletutt* Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2009 Nattkjole, du? he, he - ja, da pynter du deg mer enn meg når du skal sove;o)
2søtesmåh Skrevet 16. juni 2009 #11 Skrevet 16. juni 2009 Men kjolene var nydelige da. Vil tro de passer deg kjempegodt )
It's all about me Skrevet 16. juni 2009 #12 Skrevet 16. juni 2009 Begge to var kjempefine. Den andre linken er kanskje litt lettere å bruke igjen i ettertid, men etter bildene jeg har sett av deg tror jeg du blir finest i den første. Veldig fine farger også.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. juni 2009 #13 Skrevet 16. juni 2009 Min ærlige mening så synes jeg ikke de var noen fine.. Sorry.. Hvertfall ikke den første.. Synes også de er litt for korte for bryllup..
erteposen + 4 Skrevet 16. juni 2009 #14 Skrevet 16. juni 2009 Minner om en del av oasis kjolene som var sist år. Sløyfa fungerer den. Likte vel den best i grå, men er du en av de som kan bruke den fersken/rosa fargen er jo det flott.
Lille nuffe Skrevet 16. juni 2009 #15 Skrevet 16. juni 2009 ta en titt på jkdresses.com, der har de kjempemasse fint til bryllupsgjester
Vilja<3 Skrevet 16. juni 2009 #16 Skrevet 16. juni 2009 Den andre kjolen var mye finere, likte ikke innsnurpingen på den første jeg heller.
Gjest Skrevet 16. juni 2009 #18 Skrevet 16. juni 2009 Den lakserosa fargen var horribel, og du må ihvertfall være sikker på at du ikke ser dårlig ut i en slik farge. Den gråbrune var nydelig.
Bippe77 Skrevet 16. juni 2009 #19 Skrevet 16. juni 2009 synes kanskje de var bittelitt for korte jeg.... til bryllup altså... burde være mer til knærne liksom... jeg synes ihvertfall det selv da! Men råfine kjoler ellers! Jeg har en noe ala den første.. men uten sløyfa... men min er nesten kortere... og kan desverre ikke brukes i bryllup...
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 16. juni 2009 #21 Skrevet 16. juni 2009 Den første hadde blitt kjempefint....så kan du jo ha et pent sjal til...
FerdigFødaForAlltid Skrevet 16. juni 2009 #22 Skrevet 16. juni 2009 Litt morsomt, fordi jeg prøvde akkurat den samme kjolen, bare uten sløyfe (altså den første linken), fordi jeg skal i bryllup i sommer - og det jeg fant ut var at kjolen var kjempefin, satt fint på, og jeg kledde faktisk fargen (noe jeg ikke hadde trodd på forhånd!) - MEN jeg fant ut at den var litt "Va - va - wooom"...! Fritt oversatt til, at den antakeligvis ville gjøre veldig mye ut av seg i et bryllup... Så jeg endte opp med en klassisk kjole isteden. Men jeg kjøpte den første allikevel, med bruker den heller i andre, mindre formelle anledninger!
Jenny-penny Skrevet 16. juni 2009 #23 Skrevet 16. juni 2009 Kjole nr2 var rå lekker. Likte ikke den første- så litt kjip ut.
Mom2Two Skrevet 16. juni 2009 #24 Skrevet 16. juni 2009 Fasongen, snittet og kjolen var veldig søt. Fargen er grusom, men det er bare meg:-p Kan virkelig ikke fordra den fargen... Jeg er usikker på om jeg kanskje synes den er litt vel kort i et bryllup. Sløyfen var for såvidt ganske søt.
Mom2Two Skrevet 16. juni 2009 #25 Skrevet 16. juni 2009 Den andre var også veldig søt, men hva er greia med at det ser ut som man har en slange rundt halsen? Aprikosfarget er fortsatt grusomt:-p Og jeg ville nok også tenkt nøye på om den ikke er litt for kort for et bryllup...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå