Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Har lyst på rød vogn. Men tror dere at rød kan virke stressende eller uroligende på babyen?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Hehe, har jeg aldri tenkt på. Men nei det tror jeg ikke, men hvem kan vite, er jo umulig å si hva som foregår i hodet på våre små
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Hadde foresten gått for rød vogn og aldri tenkt en stressende tanke om det
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Babyen ligger jo inni vognen og ser jo ikke mye av fargen. Har uansett aldri hørt at fargen rød kan virke stressende? Når jeg gikk vgs linjen tegning, form og farge lærte jeg at rødt er en tiltrekkende farge, altså du får lyst på ting som er røde..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Rødt er en stressende farge jo. Det lærte vi på fargelære i alle fall. Det er oransje og gul som gir deg "lyst på varen" fremkaller en slags sult.. Derav fargen på grandiosaesken Men vognen er jo ikke så rød inni, så tror ikke det skulle ha noe å si for den
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har hørt at røde vogner blir solgt med en pakke vivial.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Jeg og mannen min har tenkt på det samme og lette litt på nettet og fant ikke noe om det, så da satser vi på rød. Hadde bare svarte og grå vogner til nr 1 så er klar for litt farger nå! Rød vogn er veldig sporty synes jeg
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Man anbefaler ikke å ha rød farge på soverommet til verken voksne eller barn. Det er faktisk gjort ganske mye forskning på dette. Men i vogner er det vel helst på utsiden man har sterke farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå