*septemberbaby 09*:)) Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 kjenner dere spark ofte?? hos meg har hun vært roligere i magen de siste 2 dagene, men jeg kjenner noen spark men ikke så mange som for 3-4 dager siden. noen som opplever det samme? kan hu ha snudd seg?
*septemberbaby 09*:)) Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2009 er forresten i uke 27:)
snuffe Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg kjente liv sent, men så var hun superaktiv i uke 22-24, men siste uken har det avtatt igjen og nå kjenner jeg mer svake dult og bare et par-tre ganger daglig. Antar hun har snudd på seg og at det er derfor. Var på ultralyd i går, med verdens minst informative ul-tekniker - men alt var i hvert fall fint med ungen og hun var visst veldig aktiv.
*septemberbaby 09*:)) Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 akkurat som hos meg da, var veldig aktiv men så roligere igjen. det er vel normalt:) skal på ultralyd om en uke, så får vel sett hvordan hun ligger da:) når har du termin?
snuffe Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 1. oktober, så er noen uker bak deg. Jeg glemte å spørre om hvordan hun lå, dama som tok ul var så stresset - eneste jeg fikk med meg var at hun lå med hodet ned (noe som egentlig burde bety at sparkene kjennes godt, men tydeligvis ikke).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå